Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نازنین ملایی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به‌ سختی‌های رسیدن به المپیک توکیو اظهار داشت: سال متفاوتی از تمام سال‌های ورزشی را پشت سر گذاشتم. شیوع ویروس کرونا در حدود ۱۰ ماه تمام تمرینات را مختل کرد و مجبور بودیم به‌ صورت انفرادی و مجازی زیر نظر مربیان تمرین داشته باشیم. کار راحتی نبود اما باتدبیر فدراسیون و کادر فنی بر مشکلات غلبه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای اعزام به خارج از کشور شرایط مانند گذشته نبود و سخت‌گیری‌های زیادی انجام شد. این شرایطی بود که پیش از کسب سهمیه داشتم. البته تمام ورزشکاران ایران این شرایط سخت را تجربه کردند.

وی ادامه داد: به همراه بهمن نصیری در مسابقات گزینشی المپیک توانستم سهمیه را کسب کنم و باید یک نفر از ما راهی سرزمین آفتاب می‌شد که باتدبیر فدراسیون و کناره‌گیری نصیری قرعه به نام من افتاد. امیدوارم که نماینده شایسته‌ای برای قایقرانی و زنان ایران در توکیو باشم. اکنون نیز مراحل آماده‌سازی را سپری خواهم کرد و زیر نظر کادر فنی تمرینات فشرده‌ای را داریم.

ملایی یادآور شد: تمرینات فشرده و مستمر یکی از برنامه‌های ما برای موفقیت در المپیک است اما مشکلی که پیش روی من وجود دارد مسافت کوتاه پیست قایقرانی است. پیست استاندارد قایقرانی در توکیو ۲ کیلومتر است اما پیست دریاچه ورزشگاه آزادی تهران تنها یک کیلومتر طول دارد. این موجب شده تا آن‌گونه که باید تمریناتم مفید نباشد یا تلاش بیش از حد معمول داشته باشم. باید برای یک پیست استاندارد به کشورهای دیگر اعزام می‌شدم اما شیوع و فراگیری ویروس کرونا این اجازه را نداد.

تنها المپین قایقرانی ایران افزود:  شنبه شب به توکیو اعزام می‌شوم و ۵ روز در آنجا فرصت است که تمریناتم را در پیست‌های بین‌المللی انجام دهم. البته این تمرینات سبک است و نمی‌شود سنگین کار کرد.

ملایی نخستین ورزشکاری از کاروان ایران است که در توکیو به رقابت خواهد پرداخت. او در این زمینه گفت: تمام تلاش را خواهم کرد که شروع موفقی برای کاروان ایران داشته باشم.

به گزارش ایرنا، بازی‌های المپیک توکیو از دوم تا هفدهم مردادماه در شهر توکیو برگزار خواهد شد و ایران با ۶۶ ورزشکار در این دوره از بازی‌ها حضور دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو اختصاصی ایرنا المپیک توکیو ژاپن فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صد‌ها تن از مردم معترض در حمایت از فلسطینی‌ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در مقابل مقر کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در دهکده سن دونی در حومه پاریس گرد هم آمدند و خواهان محرومیت یا حداقل اعمال محدودیت برای کاروان رژیم صهیونیستی برای این بازی‌ها شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معترضان با اشاره به محرومیت ورزشکاران روسی از حضور در این بازی‌ها با پرچم کشورشان به علت درگیری روسیه با اوکراین، خواهان رفتار مشابهی در این باره با رژیم اسرائیل شدند.

نیکولا شهشهانی یکی از اعضای گروه حقوق بشری یورو پالستاین در این باره گفت: برای گرفتن چنین تصمیمی قطعا بیش از ۴ روز وقت لازم نیست. آن‌ها به جای مجازات برای استقبال از کاروان اسرائیل آماده می‌شوند!

این تظاهرات با حضور بیش از ۳۰۰ تن برگزار شد و در تظاهرات با خود عکس‌های شهدای غزه را به همراه داشتند.

اسرائیل تا کنون بیش از ۳۴۰۰۰ تن از مردم فلسطینی را در حمله به نوار غزه به شهادت رسانده است که اکثریت قابل توجی از این تعداد زنان و کودکان هستند.

این در حالیست که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با بستن چشم خود به روی این جنایات، اسرائیل را قربانی تروریسم خوانده است! این تظاهرات دو روز پس از تجمع اعتراضی دانشجویان فرانسوی در حمایت از غزه صورت گرفت. پلیس فرانسه دوشنبه بیش از ۵۰ تن از دانشجویان دانشگاه سوربن را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است