Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@22:42:08 GMT

خیز صعودی کرونا در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۴۸۷۳

رئیس جمهور گفت: امروز ما تقریبا در سراسر کشور با خیز صعودی ویروس کرونا مواجه هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  آقای روحانی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک اعیاد قربان و غدیر به ملت ایران به روند ورود ویروس کرونا به کشور اشاره کرد و افزود: ۱۷ ماه از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد و ظهور آن با ویروس ووهان و در ادامه ویروس انگلیسی و اخیرا با ویروس هندی در کشور شروع و ادامه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اضافه کرد: ویروس انگلیسی از غرب کشور در نوروز و ویروس هندی از شرق و جنوب کشور در ماه‌های اخیر به سمت عمق کشور پیش می‌رود.  رئیس جمهور با اشاره به گزارش ارایه شده در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص وضعیت ویروس کرونا در کشور، گفت: متاسفانه در برخی استان‌ها در زمینه بستری شدن بیماران شرایط مناسبی نداریم و بستری‌ها رو به افزایش است به ویژه در استان‌های کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان و حتی تهران و برخی استان‌ها نیز در مسیر خیز قرار دارند.  آقای روحانی با اشاره به آثار زیانبار ویروس کرونا در کشور از نظر فشار‌هایی که به مردم در زمینه معیشت و اقتصاد، و بخش فرهنگ بوجود آورد، افزود: این ویروس باعث شد که آثار روانی و چالش‌ها و فشار‌های زیادی در این مدت به مردم وارد شود. رئیس جمهور گفت: بخش خدمات، حمل و نقل، گردشگری، اماکن ورزشی، آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین انجام مناسک دینی و مذهبی از جمله بخش‌هایی بود که در این مدت دچار مشکل شد.  آقای روحانی افزود: در حالی که فرض می‌شد شرایط به سمت آرامش پیش رود همزمان با برگزاری انتخابات، مراسم عید فطر و سفر‌های تابستانی، دست به دست هم دادند و مهمتر از آن ویروس هندی نیز کار را سخت‌تر کرد و امروز ما با یک خیز صعودی ویروس کرونا تقریبا در سراسر کشور مواجه هستیم.   تکمیل می شود...   برچسب ها: رئیس جمهور ، کرونا ، واکسن ، پروتکل بهداشتی ، ویروس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور کرونا واکسن پروتکل بهداشتی ویروس ویروس کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین