Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:28:17 GMT

لطفا با کابوس مشترک‌تان رو به رو شوید!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۵۰۷۸

لطفا با کابوس مشترک‌تان رو به رو شوید!

پرسپولیس بار دیگر در ضربات پنالتی شکست خورد وطعم تلخ حذف در ضیافت پنالتی‌ها را چشید.

به گزارش "ورزش سه"، نود دقیقه دربی در شرایطی برگزار شد که پرسپولیس هیچ شباهتی به تیم قهرمان سال‌های اخیر نداشت و بازی مالکانه اما همراه با احتیاط آبی‌ها هم باعث شد کار به تعادل بکشد و دو نیمه خسته کننده و بی روح را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در وقت اضافه اول بهتر بود و سانتر عبدی و ضربه سر عیسی در شرایطی که احتمالا پرسپولیسی‌ها نیم خیز برای شادی بودند و طرفداران آبی نفس‌هایشان حبش شده بود به تیرک عمودی خورد تا جدی ترین موقعیت بازی هم خلق کننده گل نباشد.

 

در نیمه دوم وقت‌های اضافه دو تیم مراعات کردند و کم کم برای پنالتی آماده می‌شدند اما پرسپولیس یحیی باز هم استیصال عجیبی با رسیدن به ضربات پنالتی پیدا کرد. برگه در دست حامد لک که آنالیز پنالتی‌زنان آبی بود و نگاه های مدام و مضطرب او به نیمکت، آل کثیری که هنوز در شوک تیرکی که زده بود و چهره رنگ پریده عبدی در اولین پنالتی رسمی زندگی‌اش، تراژدی حذف در پنالتی‌ها را با بازیگران متفاوت نسبت به ناکامی‌های قبلی یحیی رقم زد. 

 

در میان دست‌های دور گردن انداخته بازیکنان سرخ در میانه زمین هنگام ضربات پنالتی دو تا از بهترین‌های پرسپولیس پشت دیگران ایستاده بودند و اصلا دلشان نمی‌خواست پنالتی بزند. وحید امیری ستاره همیشگی فوتبال ایران و احمد نور، آقای گل پرسپولیسی‌ها. دو بازیکن با کابوس‌های مشترک در زمان‌های متفاوت‌. امیری زننده پنالتی آخر به عراق در جام ملت‌هایی که ایران با چنگ و دندان تیم ده نفره را نگه داشته بود و توپی که به تیرک خورد تا صدای برخورد توپ به تیرک عمودی عراق یکی از گوش‌خراش ترین آواهای فوتبال ایران شود. اما تراژدی نورالهی فرق می‌کند. کسی که در فصل‌های پیش با دل و جرات توپ را برای پنالتی زدن برمی‌داشت و حتی در نیمه نهایی پارسال مقابل استقلال توپ را از ترابی گرفت تا خودش پنالتی‌زن اول باشد‌. ضربه کم جان احمد را در نیمه نهایی پارسال حسینی به خوبی مهار کرد. اتفاقی که سبب شد دیگر هیچ‌گاه احمد را پشت هیچ ضربه پنالتی‌ نبینیم. 

 

جایی که پرسپولیس می‌توانست با ایستادن کاپیتانش پشت توپ و گل‌زنی او کار را به ضربات تک به تک بکشاند این وظیفه خطیر توسط فرمانده به سربازی داده شد که حتی در تمرین‌ها هم کسی ندیده پشت پنالتی بایستد. عبدی به جای نورالهی پنالتی پنجم را زد و ناکام ماند. باید دید بالاخره احمد و وحید چه زمانی با کابوس‌هایشان رو به رو خواهند شد. پرسپولیس در آسیا هم ممکن است دوباره طعم ضیافت پناتی را بچشد و یحیی باید از همین الان روی بزرگترین ناکامی‌اش کار کند.

احمد نورالهی وحید امیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد نورالهی وحید امیری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی علی‌رغم نمایش فنی برتر و حملات پرشمارتر نسبت به پرسپولیس تا دقیقه 85 نتوانستند به گل برسند تا اینکه مهدی لیموچی قفل دروازه قرمزها را شکست و ارسال احسان قهاری از جناح راست زمین و رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه را با شوت روی پای تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا امیررضا رفیعی مثل همه تماشاگران نظاره‌گر این صحنه باشد.

اما درخشش مهدی لیموچی به همین‌جا ختم نشد و او که نقش اصلی در ایجاد حملات آلومینیوم را داشت، بازهم خط دفاعی پرسپولیس را به دردسر انداخت و توانست با نفوذهای سریع و استفاده از تکنیک بالای خود وارد محوطه جریمه شود و موقعیت‌سازی کند که بهترین اتفاق را در لحظات پایانی رقم زد.

گل اول آلومینیوم مقابل پرسپولیس توسط لیموچی امیدها را به اردوی ایرالکو برگرداند و آنها توانستند بازی را به وقت‌های اضافه بکشند، اما او سعی داشت در دقیقه 120 هم یک خطا در محوطه جریمه بگیرد که داور برخورد او و گئورگی گولسیانی را خطا تشخیص نداد ولی لحظاتی بعد این بازیکن زهرش را دوباره به قرمزها ریخت.

لیموچی که در این فصل جزء بهترین‌های آلومینیوم بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید، در لحظات پایانی دیدار مقابل پرسپولیس پاس در عمق به سمت چپ محوطه جریمه را با حرکت سریع خود تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او با ضربه علیرضا نقی‌زاده تبدیل به گل شد تا بازی به پنالتی‌ها برود.

لیموچی که در فصل جاری لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، در دیدار مقابل پرسپولیس هم علاوه‌بر یک گل حساس و یک پاس گل حیاتی، پنالتی خود را هم به تور دروازه چسباند و نقش مهمی در صعودشان داشت.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!