Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام آمادگی برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی، گفت: در حال حاضر پنج هزار دستگاه تاکسی آماده واگذاری به اتحادیه تاکسی‌رانی و شهرداری است.

 

به گزارش پول نیوز، فرشاد مقیمی در نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، جانشین رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها، افزود: ایران خودرو با وجود همه مشکلات و مسایل مرتبط با حوزه تولید به واسطه تحریم و کرونا، گام های مهم و تاثیرگذاری در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی برداشته و در صورتی که منابع مالی برای ادامه تولید خودروی اقتصادی ناوگان تاکسی رانی تامین شود، این روند ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با بیان این‌که تولید خودروهای ناوگان تاکسی رانی زنجیره تامین خاصی دارند، افزود: تامین تجهیزات خودروهای دوگانه سوز براساس سفارش‌گذاری بهره بردار و مشتریان صورت می گیرد و این آمادگی در زنجیره تامین و خطوط تولید ایران خودرو وجود دارد تا با افزایش ظرفیت ها، نیاز موجود به ویژه در حوزه تاکسی‌رانی را رفع کند تا امکان ارایه خدمت بهتر و با کیفیت تر به مردم فراهم شود.


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات ایران خودرو در شرایط کنونی جنگ اقتصادی و تحریم‌ها، گفت: مرکز تحقیقات ایران خودرو به عنوان مرکزی راهبردی و تاثیر گذار در صنعت خودرو گام های مهم و اساسی در راستای خودکفایی و طراحی خودرو های جدید و مدرن برداشته است.


اصغر نورالله زاده با اشاره به طراحی و تولید محصول تارا، این اقدام را بیانگر خلاقیت بالای مهندسان ایرانی و استفاده از ظرفیت ها و دانش بومی دانست و گفت: صنعت خودروی کشور با تولید تارا به خودباوری برای تولید محصولی در سطح استانداردهای جهانی رسیده است.


وی ادامه داد: توسعه قطعه سازی کشور از ثمرات تولید محصول تارا در شرایط دشوار فعلی است و باید از مزیت کیفیت بالای این محصول برای حضور در بازارهای جهانی استفاده کرد.


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به قرارداد نوسازی ۱۳۰هزار دستگاه تاکسی با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، گفت: در راستای اشتغال زایی، نوسازی و بهینه سازی ناوگان تاکسی رانی، این قرارداد منعقد شده که با همکاری خوب ایران خودرو شاهد توسعه ناوگان خواهیم بود.


گفتنی است، در این نشست راه‌های تعامل و همکاری برای توسعه حمل و نقل عمومی و تاکسی رانی مورد بررسی قرار گرفت. جانشین ریاست سازمان شهرداری ها، مدیرکل حمل و نقل سازمان شهرداری ها و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، پیشنهادهایی در خصوص گسترش همکاری ها و استفاده از ظرفیت های ایران خودرو برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مطرح کردند.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو پول نیوز خودروی تارا تاکسی حمل و نقل مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ناوگان تاکسی رانی سازمان شهرداری ها حمل و نقل عمومی ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تکمیل خطوط و شبکه جمع آوری فاضلاب هم راستا با تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب را مهم ارزیابی و تخصیص اعتبار برای اجرای آن را خواستار شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه )در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شهروز شجاعی رئیس شرکت ساخت و توسعه خلیج فارس از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی دیگر از چالش های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معمای بنزین در ایران
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است