Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب رستمزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات ۴۰ داوطلب برای کسب ۱۷ کرسی هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان ایلام با هم رقابت کردند.

وی افزود: اسامی منتخبان این دوره در اجرای تبصره ۱ ماده ۲۶ آئین‌نامه اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی و ماده ۱۲ قانون صورت‌جلسه ستاد اجرایی صورت گرفته و ترکیب اعضای ۱۷ نفره جدید این نهاد در گروه پزشکی عمومی و تخصصی، دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، علوم آزمایشگاهی و لیسانسیه پروانه‌دار بر اساس آرا اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: پس از شمارش آرا از میان داوطلبان ۱۰ نفر در گروه پزشکی عمومی و تخصصی، ۲ نفر در گروه دندانپزشکی، ۲ نفر در گروه داروسازی، یک نفر گروه مامایی، یک نفر در گروه علوم آزمایشگاهی و یک نفر نیز در گروه لیسانسیه پروانه دار به عنوان عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی ایلام انتخاب شدند.

رستمزاد ادامه داد: بر این اساس دکتر خلیل طلایی زاده، دکتر علیرضا رمضانی، دکتر صالح عزیزیان، دکتر فاطمه میرزامرجانی، دکتر مسعود یاسمی، دکتر موسی میرزایی، دکتر عبادالله فلاحی، دکتر آرش رحمتیان، دکتر مریم باقری و دکتر سجاد حاتمی بالاترین میزان رای را به خود اختصاص داده و به هیات مدیره سازمان نظام پزشکی راه یافتند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مجید احمد فر، حمداله قاسمی نصاری، فتح اله یزدانی فر، لیلا مهرافشان، افراه خسروی، فریبا رستمی و بتول هوری اعضای غیر پزشک هستند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ایلام مشارکت انتخاباتی دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ایلام مشارکت انتخاباتی سازمان تامین اجتماعی ایلام مشارکت انتخاباتی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان نظام پزشکی پزشکی ایلام نفر در گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه قرار است بعد از پایان فصل جاری ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس تغییر کند و سیت‌های در نظر گرفته شده برای مالکان جدید باشگاه به نماینده‌های بانک‌های صاحب سهام در این باشگا برسد اما قرار شد فعلا یک سیت خالی در هیئت مدیره فعلی هم با نماینده بانک شهر پر شود.

روز پنجم اردیبهشت ماه و بعد از جلسه رسمی واگذاری 85 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی از سوی مدیرعامل بانک شهر اعلام شد به‌زودی یک نماینده از این کنسرسیوم به‌عنوان نظر مالی وارد هیئت مدیره خواهد شد. در حال حاضر هیئت مدیره پرسپولیس چهار عضو دارد و لازم است که تعداد این هیئت فرد باشد تا تصمیم گیری‌ها رسمیت یابد به همین دلیلی فعلا قرار است یک نماینده از کنسرسیوم بانکی وارد این هیئت مدیره شده و تغییرات بعدی پس از پایان فصل جاری فوتبالی صورت بگیرد.

قرار بود فردی به نام فروزنده که گفته می‌شد عضو جدید هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد بود از روز گذشته معارفه و شروع به کار کند که ظاهرا این مسئله به تعویق افتاده یا مشمول بروکراسی اداری شده است. در حال حضر و با وجود پرداختی ده درصدی به اعضای تیم پرسپولیس همچنان درباره مسائل و مباحث مالی باقی‌مانده نوعی ابهام و سردرگمی وجود دارد و به نظر می‌رسد تا زمانی که عضو جدید هیئت مدیره به باشگاه اضافه نشود این سردرگمی ادامه داشته باشد.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس منتظر حضور نماینده کنسرسیوم بانکی در هیئت مدیره است تا به امور مالی باشگاه سر و سامان دهد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح حامیم در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  • دلایل خودکشی پزشکان از زبان رئیس سازمان نظام پزشکی
  • جامعه پزشکی در حال خالی شدن است/ مسئولین قدر سرمایه‌های فاخر کشور را بدانند
  • تهیه گزارش ویژه علل خودکشی پزشکان/پیگیری پرونده مرحومهبخشی
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید