Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرای طرح‌های مردم‌یاری(برپایی بیمارستان مجهز سیار، آب‌رسانی، راه‌اندازی خط لوله آب، نصب تانکر‌های آب، اهدای کمک‌های مؤمنانه، پایش سلامت رایگان) در سیستان و بلوچستان، از آغاز طرح خط لوله ۹۰ کیلومتری آب‌رسانی در بیش از ۱۷ روستای زاهدان، خاش و زابل خبر داد. خبر گزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، در بازدید از مناطق روستایی و مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع مردم صدیف سنچولی شهرستان هیرمند، با اشاره به وضعیت بحرانی در منطقه صدیف سنچولی شهرستان هیرمند در جمع مردم این منطقه، گفت: نیروی زمینی ارتش با تمام توان به خدمت‌رسانی به مردیف شریف سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر ظرفیت نیروی زمینی ارتش در اجرای طرح‌های مردم‌یاری، افزود: برپایی بیمارستان مجهز سیار، آب‌رسانی، راه‌اندازی خط لوله آب، نصب تانکر‌های آب، اهدای کمک‌های مؤمنانه، پایش سلامت رایگان و چندین طرح در حوزه خدمات رسانی از جمله کار‌هایی است که نیروی زمینی ارتش در این منطقه انجام داده و تا زمانی که مشکلات برطرف نشود کنار مردم می‌مانیم.
حیدری ادامه داد: فراهم کردن امکانات پزشکی و برطرف‌سازی مشکل آب و آب‌رسانی از مهم‌ترین اولویت‌های مردم و هموطنان عزیزمان در مقطع کنونی در مناطق استان سیستان و بلوچستان است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به مطالبات و خواسته‌های مردم این منطقه از نیروی زمینی ارتش، تصریح کرد: در دیدار‌های چهره به چهره‌ای که با مردم فهیم منطقه صدیف سنچولی شهرستان هیرمند داشته‌ایم برخی اقدامات، شامل اهدای کمک‌های مأمنانه در قالب مواد غذایی، نصب ۲۷ تانکر آب آشامیدنی برای هر خانواده و احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام را در دستور کار خود قرار دادیم که ان‌شاءالله در روز‌های آتی این اقدامات در این منطقه انجام خواهد شد.
حیدری با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین آبفای سیستان و بلوچستان با نیروی زمینی ارتش در خصوص برطرف‌سازی مشکل آب در بخش‌های روستایی شهرستان‌های زاهدان، خاش و زابل منعقد شده است، اظهار داشت: در بازدید از تصفیه خانه آب زهک با مدیرعامل آبفای استان در خصوص رفع مشکل آب تفاهم‌نامه‌ای را تدوین کرده‌ایم که در حال حاضر طرح خط لوله ۹۰ کیلومتری آب‌رسانی آغاز شده و در روز‌های آینده ب‌ای بیش از ۱۷ روستا در این مناطق اقدامات آبرسانی انجام خواهد شد.   بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کیومرث حیدری ارتش موشک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیومرث حیدری ارتش موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌، ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سطح استان، اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

کد خبر 750423

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش