Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برقراری ده‌ها تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها، معابر و حتی آپارتمان‌های مسکونی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم تقدیر از فعالان حوزه عفاف و حجاب امروز در ستاد فاتب برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره سگ گردانی و جرم بودن آن گفت: روزانه ده‌ها تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار می‌شود که شامل گزارش سگ‌گردانی، مزاحمت‌های ناشی از آن و ترس و وحشت مردم در پارک‌ها، معابر عمومی و حتی آپارتمان‌ها و محله‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط ما به عنوان پناهگاه مردم، خود را موظف به رسیدگی به این تماس‌ها و درخواست‌ها می‌دانیم و البته تلاش داریم تا در این رابطه برخوردها کاملا محترمانه باشد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، گفت: در مواردی گزارش‌هایی به ما رسیده که مزاحمت ناشی از نگهداری سگ‌ها در آپارتمان، زندگی را برای ساکنان آن ساختمان مختل کرده است. خب ما در این مواقع چه باید کنیم؟ موظفیم که برابر قانون با این موارد برخورد کنیم.

رحیمی درباره اینکه آیا خلاء قانونی در این خصوص وجود دارد یا خیر؟ گفت: در قانون اجازه حیوان‌گردانی داده نشده البته ممکن است فردی در ویلای شخصی، باغ یا مکان‌هایی که برای دیگران ایجاد مزاحمت نکند، دارای سگ باشد و از آن نگهداری کند، این موضوع اشکالی ندارد اما اینکه نگهداری از سگ در جایی باشد که برای مردم ایجاد مزاحمت کند، قابل قبول نیست. در این زمینه هیچ خلاء قانونی وجود ندارد. البته اگر مامور در جایی دچار اشتباه شود با وی برخورد جدی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز برای نگهداری و حمل و جابه‌جایی سگ‌ها قوانین خاصی وجود دارد، گفت: برخی کشورهای اروپایی را مثال می‌زنند در حالی که در این کشورها هم محدودیت هایی وجود دارد و اینطور نیست که بگوییم هر فردی هر کاری دلش خواست انجام می‌دهد.

رحیمی همچنین درباره حمایت ازآمران به معروف و ناهیان از منکر نیز گفت: نیروی انتظامی تمام قد از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند.

وی درباره اجرای طرح‌های پلیس امنیت اخلاقی نیز گفت: طرح های امنیت اخلاقی در تهران بزرگ با جدیت اجرا می‌شود، پلیس امنیت اخلاقی امروز نگاه توجیهی دارد و برای افرادی که شئونات را رعایت نکنند اعم از آقا و خانم کلاس هایی برگزار کرده و به آنان تذکر می‌دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تولید و عرضه لباس های بدن نما نیز اظهارکرد: در این خصوص روسای اتحادیه و صنوف مربوطه دعوت شده و جلساتی را با آنان داشتیم، طبیعی است اگر صنوف موارد مطرح شده را رعایت نکنند با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران پلیس پایتخت سردار حسین رحیمی سگ گردانی سگ گردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها

طرفداری | سردار احمد نورعلی، فرمانده تیپ ویژه تهران با محسن مزجی، رییس حراست کل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به نقل از ایسنا، فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت:

نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار احمد نورعلی در دیدار با محسن مزجی، رئیس حراست کل وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد:

همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه تنش بر روی سکوها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را برای دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی افزود:

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده است که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده است و از طرفی نیز کیفیت کار پلیس را نیز ارتقاء بخشیده است.

به روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها  کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد:

ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲