Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج از آغاز واکسیناسیون تاکسی‌داران کرجی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، منوچهر خسرو زاده  اظهار کرد: واکسیناسیون رانندگان اتوبوس شهری در روزهای پنجشنبه و جمعه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه رانندگان بیش از هر قشر دیگری در معرض ابتلا به کووید ۱۹ است، گفت: واکسیناسیون رانندگان ناوگان عمومی با پیگیری‌های شهرداری کرج و به همت علوم پزشکی استان البرز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری تعداد رانندگان تاکسی در کرج را ۱۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: واکسیناسیون این عزیزان از روز گذشته در چند مرکز آغاز شده است.

خسرو زاده تأکید کرد: واکسیناسیون رانندگان تاکسی در پایگاه خودرویی دانشگاه خوارزمی، سالن ۵ آذر محمدشهر، سالن ورزشی شهدای مهردشت و سالن ولایت کمالشهر انجام می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: از امروز شنبه بیست‌وششم تیرماه واکسیناسیون در محل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسیناسیون البرز شهرداری کرج رانندگان تاکسی کرونا واکسیناسیون رانندگان شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.

بهنام پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور