Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گزارش روز شنبه این معاونت، این ویژه برنامه‌ها در شب و روز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام باقر(ع) مصادف با هفتم ذی الحجه، با محوریت صحن پیامبر اعظم(ع)، مسجد گوهرشاد و صحن امام حسن مجتبی(ع) ویژه عموم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شده است.

ویژه برنامه شب شهادت امام باقر(ع)، از ساعت ۱۹ امشب در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز می‌شود که از جمله برنامه های امشب سخنرانی، مداحی و قرائت ادعیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا نیز مراسم ظهر شهادت با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار خواهد شد. در شام شهادت امام باقر(ع) نیز  امام جمعه موقت مشهد از ساعت ۱۹ در صحن پیامبر اعظم(ص) به سخنرانی و تبیین شخصیت و سیره امام باقر(ع) خواهد پرداخت.

همچنین مراسم هیات عالم آل محمد(ص) ویژه خدمه و خادمیاران صبح فردا در صحن امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

برچسب‌ها امام باقر مشهد حرم امام رضا مراسم بزرگداشت سوگواری ها عزاداری ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام باقر مشهد حرم امام رضا امام باقر مشهد حرم امام رضا مراسم بزرگداشت سوگواری ها عزاداری ها امام باقر ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه