Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:38:23 GMT

آمار بستری‌های کرونایی در آی سی یو یزد صعودی است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۶۳۴۷

آمار بستری‌های کرونایی در آی سی یو یزد صعودی است

دکتر ابراهیم سلمانی سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به این‌که  آمار ابتلا به کرونا در استان یزد درحال افزایش است اظهار کرد: در حال حاضر ۸۱۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

وی ادامه داد: از کل بیماران بستری در بیمارستان‌های استان ، ۱۳۶ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند که نسبت به روز گذشته، ۱۱ تن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این‌که در هفته گذشته، ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد قربانی کووید ۱۹ شدند افزود: در شبانه روز گذشته، ۲۶۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

وی افزود:  در حال حاضر شهرستان اشکذر در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

دکتر سلمانی در پایان با بیان این‌که مردم برای مقابله با این بیماری بی‌پروا و بی احتیاط نباشند و به پروتکل‌های بهداشتی عمل کنند، از هم استانی ها خواست برای حفظ جان خود و عزیزانشان  شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش رعایت  و از حضور در اجتماعات و دورهمی های خانوادگی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد وضعیت قرمز بیماران کرونایی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور

تیم فوتبال استقلال فردا در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که در رویارویی‌های اخیر دست بالاتر را داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و استقلال تاکنون ۳۱ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۳ برد برای استقلال و ۱۰ برد برای تراکتور به دست آمده است، ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل‌های دو تیم دیدارهای پر گل زیاد داشته است به طوری که در ۳۱ رویارویی، ۸۲ گل به ثمر رسیده است که سهم استقلال ۴۷ گل و تراکتور ۳۵ گل بوده است.

گفتنی است در هفت رویارویی اخیر بین استقلال و تراکتور، آبی پوشان تهرانی در شش دیدار پیروز بودهاند و تراکتور تنها یک بار برده است که مربوط به نیم فصل اول فصل گذشته در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز بوده است.

جدال‌های دو تیم استقلال و تراکتور گاهی اوقات با نتایج و پیروزی‌های سنگینی همراه بوده است که شاخص‌ترین و نزدیک‌ترین آن پیروزی هفت بر یک فصل گذشته استقلال مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی است. بردی که در آخرین هفته لیگ گذشته به دست آمد و همه آمار و ارقام رویارویی‌های دو تیم را زیر و رو کرد.

آمار و ارقام رویارویی‌های استقلال و تراکتور

کد خبر 749309

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست