Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ماموریتم در تیم‌ملی تقریبا تمام شده و در این مدت باقیمانده تا بازی‌های المپیک باید به فکر به وجود آوردن همبستگی و اتحاد باشیم.

«مهران شاهین طبع» روز شنبه در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: موفقیت‌های خوبی از جمله نایب قهرمانی بازی های آسیایی، صعود به جام جهانی و کسب مجوز حضور در المپیک در این سه‌ سال و نیم بدست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کسانی که ما را در این راه کمک کردند، تشکر می‌کنیم. حتی از کسانی که کم گذاشتند و منتقد ما بودند هم تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون بسکتبال در این مدت همواره پشت تیم ملی بود. اگر اتحاد داشته باشیم، می‌توانیم به همه چیز برسیم. بازی‌های تدارکاتی همیشه به بالا بردن کیفیت تیم کمک کرد. با بازی‌هایی که برگزار کردیم، به دنبال نزدیک‌تر شدن به تیم‌های المپیکی بودیم. تلاش کردیم در مدت باقی مانده با ثبات حرکت کنیم. به طور قطع از اردوها راضی نیستیم. شاید برخی از مشکلات فنی قابل تغییر نباشد. یک سری ایرادات باید به مرور حل شود.

سرمربی تیم‌ملی بسکتبال در مورد وضعیت دورگه‌های تیم ملی گفت: در هیچ جایی از دنیا، موضوع دورگه‌ها مطرح نمی‌شود چرا که این کلمه تبعیض نژادی است. بازیکنان ایرانی زیادی در خارج از کشور هستند که ما اسم دورگه را روی آن‌ها نمی‌گذاریم. کدام بازیکن ما در دسته اول آلمان بازی می کند؟ تیم ملی خیریه نیست و این موضوع درست نیست که بازیکنی با ۱۰ سال سابقه بازی حتما باید در تیم ملی حضور داشته باشد.

شاهین‌طبع ادامه داد: چرا در مورد مربیان خارجی انتقاد نمی‌کنید؟ موضوع دورگه‌ها که در رسانه های مختلف مطرح می‌شود، به تیم ملی نیز کشیده شده است. باید شایسته سالار باشیم و به آن اهمیت بدهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: ماموریت من در تیم‌ملی تقریبا تمام شده و باید در این مدت باقیمانده اتحاد و همبستگی را برای موفقیت تیم ملی به وجود آوریم. به «رامین طباطبائی» رییس فدراسیون بسکتبال پیشنهاد دادم که تیم جوانان را به کاپ آسیا بفرستید تا در آینده به کمک بسکتبال ایران بیایند، اما این کار انجام نشد.

چرا کسی در تلویزیون صحبت می‌کند که به سرمربی تیم ملی فحاشی می‌کند؟

وی ادامه داد: چین ۳۰ میلیون دلار هزینه کرد، اما نتوانست به جام جهانی صعود کند. چرا در این خصوص چیزی نمی‌نویسید؟ کار را باید تخصصی دنبال کنیم و به شرافت کاری اهمیت بدهیم. باید بدانیم ظرفیت ما چقدر است. چرا بازیکنان تیم ملی وقتی به اسپانیا می‌روند، باید یک ساعت به بالا خیره شوند. حمایت‌ها باید بیشتر شود. چرا باید رسانه ای که به من توهین می کند، در رادیو و تلویزیون تریبون داشته باشد؟ تهیه کنندگان صدا و سیما چه کسانی هستند؟ آنها هر چند وقت یکبار عوض می‌شوند و به نوعی کاسبی راه انداخته اند. چرا کسی در تلویزیون صحبت می‌کند که به سرمربی تیم ملی فحاشی می‌کند؟ نباید غریبه پرست نباشیم و به خودمان آسیب وارد کنیم.

طبق تقویم کمیته اجرایی مسابقات المپیک، تیم ایران باید در اولین دیدار خود در تاریخ ۳ مردادماه به مصاف چک برود. تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در روز ۵ مرداد مقابل آمریکا قرار می‌گیرد و در بازی سوم در روز ۸ مرداد باید به مصاف فرانسه برود.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو اول مرداد ۱۴۰۰ در توکیو آغاز می‌شود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال سرمربی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم