Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در پایان نشست ملی و استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده در این نشست و افزایش شیوع کرونا ویروس، فرمانداران استان تدابیر لازم را برای مدیریت و مقابله با ویروس کرونا اتخاذ نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان سمنان مانند هفته‌های گذشته باثبات نیست و صعودی شده و باید برای کنترل و جلوگیری از شیوع این ویروس اقدامات لازم صورت گیرد.
استاندار سمنان ادامه داد: در زمان حاضر ۲ شهرستان سمنان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که لازم است با برگزاری نشست‌های مستمر و اجرایی شدن مصوبات برای مقابله با کرونا اقدامات لازم انجام شود.
آشناگر اضافه کرد: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در دستور کار فرمانداران و دیگر مدیران ارشد استان و شهرستانی مربوطه باشد.
وی تصریح کرد: یادآوری و ارائه هشدارهای لازم از سوی فرمانداران و مسئولان مربوطه به آحاد جامعه باهدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش یابد و بازرسی‌ها از سوی دستگاه‌های نظارتی با جدیت دنبال شود.
استاندار سمنان گفت: برخی از اماکن زیارتی، آرامستان و بوستان‌ها با وجود وضعیت قرمز کرونایی شهرستان سمنان در روزهای گذشته باز بود که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرداری سمنان باید پاسخگو اقدامات انجام‌شده باشند.
آشناگر ادامه داد: جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان جلسات مستمری را در ارتباط با افزایش هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای مدیریت و مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان برگزار نماید.
وی تصریح کرد: تلاش شود تا وضعیت رنگ‌بندی شیوع کرونا ویروس دیگر شهرستان‌های استان سمنان قرمز نشود.
آشناگر ادامه داد: روند واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ سال به بالا در حال انجام است و با دریافت واکسن به‌زودی واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا و دیگر اقشار جامعه بر اساس زمان‌بندی و اولویت انجام خواهد شد.
استاندار سمنان افزود: مردم شریف استان سمنان همانند ماه‌های گذشته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را با جدیت دنبال کنند تا با تلاش همگانی اوج‌گیری دوباره کرونا با موفقیت و در کمترین زمان ممکن رو به کاهش و افول برود.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان ویروس مدیریت محدودیت های کرونایی کرونا ویروس در استان سمنان شیوع کرونا ویروس مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد