Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، استون مارتین والهالا مجدد شروع به کار کرده است و این شروع مجدد باعث ساخت اتومبیلی کاملاً متفاوت شده است که بخشی از آن به دلیل تغییرات شرکت از جمله آمدن توبیاس مورس رئیس سابق AMG به عنوان مدیر عامل جدید استون است.

اولین مشتری‌ها باید والهالا را در اواخر سال ۲۰۲۳ خریداری کنند و حدود ۸۰۰ هزار دلار برای آن پرداخت می‌کنند که بسیار کمتر از قیمت هفت رقمی است که انتظار می‌رفت قیمت گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استون مارتین ابتدا تأیید کرد که قصد دارد دو ابرخودروی موتور میانه دیگر را مانند والکری تولید کند و تصاویر ارائه شده را منتشر کند.

اما تغییر در مدیریت ارشد شرکت در سال گذشته، هنگامی که کنسرسیومی به رهبری لارنس استرول کنترل شرکت انگلیسی را بدست گرفت و رئیس سابق AMG، توبیاس مورس به عنوان مدیر عامل شرکت وارد شد، منجر به یک جهت جدید جسورانه برای این خودرو شده است.

اکنون نام والهالا باقی مانده است و برخی از مفاهیم اصلی طراحی ادامه دارد، اما تقریباً همه موارد دیگر تغییر کرده است. ارتباط ردبول ریسینگ با این اتومبیل حالا که استون تیم فرمول ۱ خود را دارد، جای تعجب ندارد و والهالا اکنون به جای موتور هیبریدی V-۶ که استون قبلاً متعهد به ساخت آن بود، از V-۸ منبع AMG استفاده خواهد کرد.

 همچنین یک پلاگین هیبریدی با یک محور جلو با نیروی الکتریکی خواهد داشت و تولید آن محدود به ۵۰۰ اتومبیل نخواهد بود و قیمت کلی از ۱.۳ میلیون دلار که در ابتدا گفته می‌شد به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در ماه مه، مورس  گفت که کار روی V-۶ جدید با ورود او به استون به سختی شروع شده است و تصمیم گیری آشکار در مورد تغییر قدرت AMG است.

گفته شده است که موتور ۴.۰ لیتری توئین توربوی V-۸ سوار شده میان موتور مبتنی بر موتور صفحه مسطح تولید شده برای سری AMG GT Black است و می‌تواند تا ۷۲۰۰ دور در دقیقه حرکت کند و ۷۴۰ اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین عنوان شده که موتور‌ها از طریق قطعات AMG در انگلیس ساخته می‌شوند.

V-۸ از طریق جعبه دنده هشت سرعته دو کلاچه جدید از تامین کننده ایتالیایی Graziano، محرک را به محور عقب می‌فرستد. این موتور با دو موتور الکتریکی تکمیل خواهد شد، یکی از آن‌ها از محور جلو تغذیه می‌کنند و دیگری با موتور احتراق در عقب از طریق سیستم انتقال قدرت کمک می‌کند، استون می‌گوید که این‌ها می‌توانند تا ۲۰۰ اسب بخار نیرو جمع کنند و در نهایت ۹۳۷ اسب بخار را تولید کنند.

این شرکت قول ۲.۵ ثانیه زمان صفر تا 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 349 کیلومتر در ساعت را داده است. جعبه دنده جدید همچنین از یک نیروی الکتریکی استفاده خواهد کرد و دارای دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی در محور عقب است. در حالی که مشخصات کامل باتری هنوز منتشر نشده است، به نظر می‌رسد همان واحد خنک کننده ۴۰۰ ولت، ۶.۱ کیلووات ساعت است که AMG برای نسل چهار سیلندر C۶۳ (پروژه‌ای که مورس در زمان حضور در دیملر بود) ایجاد کرده است، خواهد بود.

مانند فراری SF۹۰ Stradale، والهالا قادر خواهد بود در حالت الکتریکی به خوبی کار کند، هرچند فقط در مسافت‌های کوتاه و با رانندگی که فقط از طریق محور جلو تحویل داده می‌شود. این خودرو همچنین از سرعت شارژ حداکثر ۱۵۰ کیلووات نیز پشتیبانی خواهد کرد.  استون می‌گوید  سیستم تعلیق جلو از فشار‌های محرک استفاده می‌کند و محور عقب نیز از طراحی چند پیوندی برخوردار است.

میراگر‌های تطبیقی ​​و فنر‌های دو مرحله‌ای از تامین کننده کانادایی Multimatic، یک حالت مسیر بسیار کم را برای کمک به افزایش نیروی رو به پایین فراهم می‌کند. ترمز‌های سرامیکی کربنی استاندارد بوده و با تقویت کننده الکترونیکی کار خواهند کرد. استون همچنین تأیید می‌کند که والهالا از فرمان الکتریکی استفاده خواهد کرد و دارای مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی فعال از جمله کنترل کروز تطبیقی ​​، ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر نقاط کور است.

این خودرو همچنین دارای آینه‌های جانبی معمولی است که با یک صفحه نمایش عقب مبتنی بر دوربین در کابین تکمیل می‌شود. فضای داخلی دارای صندلی‌های ثابت با جعبه پدال متحرک، سیستم جدید UI جدید استون است که برای اولین بار از یک رابط صفحه لمسی پشتیبانی می‌کند. قیمت گذاری نهایی نشده است، اما گفته شده است که انتظار می‌رود قیمت آن در حدود ۸۰۰ هزار دلار باشد، و اولین تحویل مشتری در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود

پوچتینو معتقد است داوران بازی چلسی و استون ویلا اشتباه کرده‌اند.

طرفداری | چلسی در هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل استون ویلا به تساوی 2-2 رسید. 

دو گل استون ویلا در نیمه اول کافی بود تا آن‌ها برای ثبت یک برد دیگر آماده باشند اما چلسی در نیمه دوم عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشت و ضمن جبران نتیجه، تنها یک گام تا گل سوم فاصله داشت. در آخرین لحظات بازی، پس از این که کول پالمر موقعیت ایده‌الی را از دست داد، آبی‌ها با ضربه سر اکسل دیساسی که با تاثیرگذاری اولسن همراه شده بود، نتیجه بازی را 3-2 کردند. در حالی که همه بازیکنان و کادرفنی چلسی از این کامبک خوشحال بودند، اتاق VAR از کریگ پاوسون درخواست کرد صحنه پنجمین گل بازی بررسی شود. در نهایت گل چلسی به دلیل خطای بادیاشیل بر روی کارلوس مردود اعلام شد. مائوریسیو پوچتینو در اولین واکنش به بازی گفت:

شروع بازی و دریافت گل در ابتدای مسابقه، کنترل بازی را دشوار کرد. با این حال، به نظر شما مگر ما بهتر بازی نمی‌کردیم؟ البته شکست در نیمه نهایی اف‌ای کاپ مقابل منچسترسیتی تاثیر زیادی روی ما گذاشت و برای بازگشت به شرایط ایده‌آل مشکل داشتیم. اما امروز تیم شخصیت و عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت. ما تیم برتر میدان بودیم و شایسته‌ی پیروزی بودیم. با این حال خوشحالم که توانستیم مقابل تیمی که در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، عملکرد خوبی داشته باشیم و نشان دهیم که می‌توانیم به این شکل رقابت کنیم.

در مورد VAR بازی استون ویلا - چلسی: 

داور صحنه را ندید، اما بعد از آن VAR تصمیم را تغییر داد. اگر داور اعلام خطا کرده بود و سپس برای بررسی می‌رفت و به تصمیم خود پایبند می‌ماند، مشکلی نبود. اما او اصلا خطا اعلام نکرد. این نوع برخورد در توپ‌گیری بارها در فوتبال اتفاق می‌افتد. به نظر من VAR به فوتبال انگليس آسيب زده و تصوير فوتبال را مخدوش کرده است. گل واضحی بود. نمی‌خواهم در مورد داور بازی صحبت بدی انجام دهم اما مردود شدن آن گل باورنکردنی و مسخره بود. هفته گذشته مقابل منچسترسیتی هم خطای هند شد اما برای ما پنالتی نگرفتند. داور حتی آن صحنه را بررسی هم نکرد. 

داوران بازی گفتند خطا بوده است. خب، اگر آن صحنه را ببینید، متوجه می‌شوید که چه اتفاقی افتاده است. اگر بخواهیم در هر برخوردی به همین شکل رفتار کنیم، همگی خطا گرفته می‌شود و ما نمی‌توانیم بازی را با ۱۱ بازیکن به پایان برسانیم.

 

در مورد برنامه‌های چلسی برای تابستان  

باید بازیکنان را ارزیابی کرده و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. البته این موضوعی است که مالکان، مدیران ورزشی و ما به عنوان کادر فنی باید با هم در موردش صحبت کنیم. ما برای گفتگو آماده‌ایم و خواهیم دید که صحبت‌ها به کجا ختم خواهد شد. 

واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود