Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:02:52 GMT

ماجرای خیانت مصطفوی به تیم امید از زبان پیشکسوت استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۷۴۳۸

ماجرای خیانت مصطفوی به تیم امید از زبان پیشکسوت استقلال

‍‍‍‍‍‍

حسن حبیبی، سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران در اوایل دهه ۷۰ از مشکلاتی گفت که برای تیمش به وجود آمد و برادرش این صحبت‌ها را تکمیل کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت‌وگوی تفصیلی تسنیم با حسن حبیبی و گودرز حبیبی، هفته گذشته روی خبرگزاری تسنیم منتشر شد که در این گفت‌وگو بخش‌های جذاب و صحبت‌های ناگفته‌ای نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اول سراغ ماجرای خیانت به تیم امید در زمان سرمربیگری حسن حبیبی می‌رویم. جایی که تیم امید با نسلی مستعد امیدوار به صعود به المپیک بود، اما باز هم موفق به نتیجه گیری نشد. برادران حبیبی از یک خرابکاری صحبت کرده‌اند که توسط دو بازیکن صورت گرفته و این اقدام نیز با تحریک مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و داریوش مصطفوی، رئیس وقت فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. جالب اینجاست که حالا مصطفوی به عنوان مدیر تیم فوتبال امید انتخاب شده است.

در زیر می‌توانید این ماجرا را از زبان حسن حبیبی و گودرز حبیبی، پیشکسوتان فوتبال ایران و استقلال ببینید و بشنوید:

مصطفوی مدیر تیم فوتبال المپیک شد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال امید فدراسیون فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال امید حسن حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم‌های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 848153 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • همه ماجرای تغییر نام استقلال | ویدئو
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند