Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

اگر بخواهیم جواب کوتاهی برای سوال تلویزیون چیست داشته باشیم باید بگوییم که تلویزیون یک وسیله برقی است که از زمان اختراع تا به امروز به عنوان یکی از محبوب‌ترین لوازم در منازل شناخته می‌شود. تلویزیون چون یک جعبه رنگی است که با پخش صوت و تصویر شما را به دنیای دیگری می‌برد و یکی از بزرگترین لوازم سرگرم کننده امروزی بشر به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون‌های امروزی بسیار پیشرفته هستند و مجهز به فناوری و تکنولوژی‌های به روز شده‌اند به طوری که امکانات و قابلیت‌هایی فراتر از یک تلویزیون معمولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. علاوه بر این مورد شکل ظاهری تلویزیون‌ها نیز دست خوش تغییرات قرار گرفته است و در طراحی‌های فوق باریک با سایزهای متنوع و حتی بسیار بزرگ تا 75 اینچ نیز تولید و عرضه می‌شوند. امروزه قیمت تلویزیون با توجه به نوع مدل، سایز نمایشگر، کیفیت تصویری، برند سازنده و سایر مشخصات فنی در ارتباط است بنابراین در زمان خرید تلویزیون ال جی، خرید تلویزیون سامسونگ و یا هر برند دیگری حتما ابتدا نیازهای خود را بشناسید تا انتخاب درستی داشته باشید.

جالب است بدانید در عصر حاضر نوعی جدید از فناوری به نام تلویزیون اینترنتی رایگان یا تلویزیون آنلاین نیز پا به عرصه گذاشته‌ است که به کاربر اجازه می‌دهد از طریق اینترنت بتواند فیلم، سریال مورد نظر خود یا پخش زنده تلویزیون و ... را با هر دستگاهی که دارد چون موبابل، تبلت یا کامپیوتر در هر زمان و مکانی تماشا کند. در حال حاضر تکنولوژی تلویزیون آنلاین بسیار پرطرفدار شده است.

کیفیت انواع تلویزیون

مدل‌های مختلف تلویزیون‌ با کیفیت‌های تصویری متفاوت به بازار عرضه می‌شوند که در زمان خرید حتما باید به آن توجه کنید. رزولوشن یک تلویزیون نشان دهنده تعداد پیکسل‌های نمایشگر در سطح افقی و عمودی است که هر چه این عدد بزرگتر باشد کیفیت تصویر تلویزیون نیز بهتر خواهد بود. در حالت کلی تلویزیون‌های امروزی یکی از کیفیت‌های تصویری HD، Full HD و 4k را پشتیبانی می‌کنند.

کیفیت تصویر HD

کیفیت تصویر HD در سال 1998 وارد بازار شد که تحولی بزرگ در دنیای تلویزیون ایجاد کرد. HD مخفف عبارت " High Definition "و به معنای کیفیت بالا است. تلویزیون با کیفیت تصویر HD رزولوشنی برابر با 720 در 1280 دارد و کیفیتی چندین برابر بهتر از صفحه نمایش‌های معمولی قدیمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کیفیت تصویر Full HD

تلویزیون با کیفیت فول اچ دی همانطور که از نامش پیداست تصاویر را با کیفتی بهتر و با جزییات بیشتر از کیفیت اچ دی به نمایش در می‌آورد. توجه داشته باشید در استفاده از کیفیت Full HD ، باید از کابلHDMI بهره ببرید تا شاهد افت کیفیت تصاویر نباشید.

کیفیت تصویر 4k

اگر بالا بودن کیفیت پخش تصاویر برای شما در الویت می‌باشد بهتر است به سراغ خرید تلویزیون‌های 4k (فورکی) بروید این کیفیت در مقایسه با فول اچ دی، یک شاهکار به حساب می‌آید. تلویزیون‌های فورکی تصاویر را با کیفتی بی نظیر و فوق العاده همراه با کوچیکترین جزییات پخش می‌کنند. البته توجه داشته باشید که قیمت تلویزیون 4k نسبت به دو کیفیت تصویر دیگر بیشتر است.

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل

بسیاری از خانواده‌های ایرانی از لحاظ مالی در وضع مناسبی قرار ندارند و از آنجایی که تلویزیون نیز جزو کالاهای گران قیمت محسوب می‌شود خرید نقدی و یک جا این کالا برایشان امکان پذیر نیست. بنابراین به دنبال فروش اقساطی تلویزیون در قزوین، فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، خرید تلویزیون قسطی کرج، تلویزیون قسطی شیراز و در شهر زندگی خود هستند.

فروشگاه سل یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد است که مشتریان عزیز می‌توانند خرید اقساطی تلویزیون سونیا، خرید اقساطی تلویزیون دوو، خرید اقساطی تلویزیون شیائومی و خرید اقساطی تلویزیون از دیگر برندها را انجام دهند. فروشگاه سل با در نظر گرفتن شرایط افراد روش‌های مختلفی را برای خرید قسطی چون خرید اقساطی بدون ضامن، با سفته، کسر از حقوق و .. را در نظر گرفته است.

فروش اقساطی تلویزیون با سفته

فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش اقساطی تلویزیون با سفته نیز فعالیت دارد این روش برای افرادی که ضامن معتبر ندارند بسیار مناسب است. سل با فروش اقساطی تلویزیون شهاب، فروش تلویزیون قسطی سامسونگ، فروش تلویزیون قسطی اسنوا، ایکس ویژن و سایر برندها به صورت بدون ضامن فرصتی را فراهم کرده است تا این دسته از افراد نیز بتوانند این محصول را به صورت اقساطی خریداری کنند.

  خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت

در فروشگاه سل خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت برای افرادی که دارنده این کارت هستند فعلا مقدور نمی باشد. شما عزیزان جهت آگاهی از نحوه و شرایط فروش اقساطی تلویزیون بدون ضامن و ... تنها کافی است با کارشناسان فروش سل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در این زمینه را به شما بدهند.

مقایسه انواع تلویزیون

شرکت‌های سازنده تلویزیون، این محصول را در انواع ال سی دی، ال ای دی معمولی، ال ای دی هوشمند، ال ای دی سه بعدی و ... طراحی و تولید می‌کنند تا بتوانند نیازهای روز افراد جامعه را پاسخگو باشند.

تلویزیون‌های ال سی دی (lcd) قدیمی‌ترین نوع تلویزیون هستند که امروزه دیگر تولید نمی‌شوند و جای خود را به ال ای دی‌ها (led) داده‌اند. ال ای دی‌ها خود در سه نوع ساده، هوشمند و سه بعدی طراحی می‌شوند، تلویزیون‌های هوشمند یا اسمارت قابلیت اتصال به اینترنت را از طریق پورتLAN  یا وایفای (wifi) امکان پذیر می‌کنند و امکاناتی چون وب گردی، نصب بازی، اپلیکیشن و ... را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. تلویزیون‌های سه بعدی با استفاده از عینک‌های مخصوص امکان تماشای فیلم‌های سه بعدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

قیمت تلویزیون در فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر و مشتری مدار است که قیمت تلویزیون ایرانی و قیمت تلویزیون خارجی در آن از برندهای گوناگون چون قیمت تلویزیون ایکس ویژن، قیمت تلویزیون هایسنس، قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون سونی، قیمت تلویزیون دوو، قیمت تلویزیون سامسونگ و ... بهترین قیمت بازار است. فروشگاه اینترنتی سل انواع تلویزیون را با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می‌رساند بنابراین با سل نهایت اطمینان و رضایت را از خرید خود خواهید داشت.

سل حکم یک بازار بزرگ لوازم خانگی را دارد اگر قصد خرید تلویزیون ارزان و یا خرید لوازم دیگری برای منزل و جهیزیه خود دارید باید بگوییم که قیمت ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر گازی و ... نیز در سل نسبت به اکثر فروشگاه‌های مناسب است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قیمت تلویزیون اختیار کاربران قرار فروشگاه اینترنتی قیمت تلویزیون خرید تلویزیون کیفیت تصویر بدون ضامن ال ای دی سه بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان         بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان          + ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان           + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان    بدون تغییر

دیگر خبرها

  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی