Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@18:40:21 GMT

فولاد در مدار نزولی مورد معامله قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۷۶۷۲

فولاد در مدار نزولی مورد معامله قرار گرفت

اخبار روزانه «فولاد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با افت بیش از دو و نیم درصدی قیمت ۱۰,۴۲۰را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۶۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۹درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از  ۷۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۶۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد حقیقی‌ها حدود دو میلیاردتومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۴هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و ۲۰۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون و ۷۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فولاد به رقم ۸۳میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۰درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۶۳میلیون برگه سهم (۸۲درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۴میلیون برگه سهم (۱۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد با ثبت معاملاتی زیان بار برای سومین روز متوالی با زیان همراه شد و در مدار نزولی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین خبر خوش برای سهامداران وتجارت بالاخره بورس در۱۴۰۰ به بازدهی مثبت رسید! بورس دوباره تنها بازار مثبت هفته شد /بازار ارز و طلا روی مدار نزولی برنامه ای برای واریز سود سال۹۸ سهام عدالت نیست نمای بورس امروز (۲۶تیر) / شاخص کل حدود ۱۰هزار واحد رشد کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز شرکت فولاد مبارکه اصفهان فولاد مبارکه بورس امروز حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (۸ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات پنج‌شنبه (۶ اردیبهشت) ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار با افت ۵۰۴ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان رسید.

همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با کاهش ۴۸۵ هزار تومانی، ۳۸ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان معامله شد.

براساس این گزارش، امروز نیم سکه نسبت به قیمت پایانی معاملات (۶ اردیبهشت) ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان با کاهش ۱۴۰ هزار تومانی ۲۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۶۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۸۴۰ تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به نرخ آخرین معامله ۸۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۹۳ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی پنج‌شنبه ۱۰۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسید.

کد خبر 6089805 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه