Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر در زمینه کشاورزی و باغداری فعالیت می‌کنید حتما با سیستم آبیاری قطره‌ای و استفاده از اتصالات آبیاری بارانی و سیستم‌هایی که می‌توان با استفاده از آن زمین‌های کشاورزی را با حداقل میزان آب، آبیاری نمود، آشنا هستید. زیرا در حال حاضر که در بیشتر مناطق کشور با کمبود آب شدید مواجه هستیم شاید بهترین راه برای آبیاری زمین‌های کشاورزی بکارگیری روش آبرسانی بارانی و قطره‌ای و استفاده از این محصولات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پایا بسپار آریا یکی از شرکت‌ها و تولیدکنندگانی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارد و محصولات بسیار کارآمد و با کیفیتی را تولید و عرضه کرده است. ما در این مطلب سعی داریم ضمن معرفی چند محصول این شرکت که عملکرد بسیار خوبی در سیستم آبیاری دارد، در خصوص لیست قیمت پایا بسپار توضیحاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

لوازم آبیاری قطره ای و تحت فشار با قیمت مناسب و کیفیت عالی

 

سیستم آبیاری بارانی چگونه است؟

پیش از آن که به معرفی محصولات و اتصالات آبیاری بارانی بپردازیم لازم است درباره این نوع سیستم آبیاری توضیحاتی را ارائه کنیم. روش آبیاری بارانی به نوعی از ساخت سیستم‌های آبیاری گفته می‌شود که با استفاده از اطلاعات علمی و فنی، تجهیزات آبیاری که به صورت ثابت و یا متحرک طراحی شده‌اند روی زمین کشاورزی قرار می‌گیرند و آب را از مخزن اصلی انتقال داده و با فشار زیاد داخل روزنه‌های کوچک پخش می‌کنند به طوری که آب به صورت باران بر روی محصولات زراعی و کشاورزی باریده می‌شود و محصولات را آبیاری می‌کند.

در روش آبیاری بارانی هدف اصلی آن است که با کمترین میزان آب بتوان تمامی محصولات را آبیاری کرده و از هدر رفت آب بر روی زمین کشاورزی جلوگیری نمود. همان طور که اشاره کردیم ساخت تجهیزات و استفاده از اتصالات آبیاری بارانی در این روش ممکن است به چند شکل ثابت و متحرک باشد. ما در ادامه بیشتر به معرفی این نوع طراحی خواهیم پرداخت.

فروش تجهیزات آبیاری بارانی با قیمت مناسب

معرفی انواع روش‌های آبیاری بارانی

معمولا از این نوع سیستم آبیاری برای آبیاری باغ‌ها و مزارع کاشت محصولات مختلف با هر نوع خاک می‌توان استفاده کرد. همچنین فرقی نمی‌کند مساحت زمین شما چقدر است زیرا می‌توان با طراحی و بکارگیری تجهیزات و استفاده از اتصالات آبیاری بارانی مناسب و کارآمد شیوه مناسب را برای هر متراژ زمینی طراحی کرد و به کار گرفت.

روش آبیاری بارانی ثابت

در این روش طراحی سیستم به گونه‌ای صورت می‌گیرد که نیازی به جابجایی تجهیزات نیست و دستگاه آبیاری بارانی را می‌توان در جایی قرار داد که بتواند آب را به همه قسمت‌ها برساند.

آبیاری بارانی با امکان جابجایی

در این روش آبپاش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بال‌های آبیاری را می‌توان روی زمین جابجا کرد و در قسمت دیگری آن را نصب کرد و به آبیاری آن منطقه پرداخت.

سیستم آبیاری بارانی با جابه‌جایی مداوم و خودکار

در این روش از آبیاری بارانی طراحی سیستم آبیاری و اتصالات آبیاری بارانی به گونه‌ای صورت می‌گیرد که نیاز نیست کشاورز بال آبیاری را انتقال دهد بلکه این حرکت به طور مداوم و پیوسته از جانب خود دستگاه صورت می‌گیرد.

روش آبیاری بارانی چه مزایایی دارد؟

اگر بخواهیم به هر جنبه از سیستم آبیاری بارانی نگاه کنیم می‌بینیم که این روش آبیاری مزایای بسیاری دارد و بخصوص برای کشور ما که در سال‌های اخیر با مشکل بی آبی مواجه شده بسیار کارآمد خواهد بود. از عمده مزایای آبیاری بارانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بسیاری از هزینه‌های مربوط به عملیات هم سطح کردن زمین و آماده سازی اراضی کشاورزی حذف خواهد شد. تهویه خاک صورت گرفته و خاک با فرسایش کمتری مواجه می‌شود. روش آبیاری بارانی کمک می‌کند تا زمین همواره نم لازم را داشته باشد. اگر تجهیزات و اتصالات آبیاری بارانی به خوبی انتخاب شده و طراحی ساخت آن به درستی انجام شود دوام و طول عمر بالایی خواهند داشت. روش‌های آبیاری مختلفی را می‌توان برای زمین‌های مختلف در نظر گرفت. چنانچه زمین در شرایط جوی سرد قرار گیرد تجهیزات آبیاری بارانی می‌تواند آب مورد نیاز را به گیاه برساند ضمن آن که آبیاری به صورتی صورت می‌گیرد که از یخ زدن گیاهان جلوگیری شده و محصول دچار آسیب نمی‌شود. اغلب آفات در این روش از بین خواهد رفت. هزینه مربوط به استخدام نیروی انسانی کاهش پیدا خواهد کرد.

درباره محصولات شرکت پایا بسپار آریا

تا اینجا به روش‌های مختلف آبیاری بارانی و همچنین مزایایی که این روش می‌تواند داشته باشد اشاره کردیم در این بخش سعی داریم یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید و طراحی تجهیزات و اتصالات آبیاری بارانی فعالیت دارد را معرفی کرده و به چند نمونه از محصولات این شرکت اشاره کرده و درباره کارایی هر یک توضیحاتی را ارائه کنیم. در ادامه نیز به بررسی لیست قیمت ویسپار خواهیم پرداخت و اشاره خواهیم کرد که مشتریان و کاربران برای اطلاع از قیمت‌ها و خرید این محصولات بهتر است به کدام سایت مراجعه کنند. شرکت پایا بسپار یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات و اتصالات آبیاری بارانی و قطره‌ای در ایران به شمار می‌آید که با نام تجاری ویسپار به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به دلیل آن که تجهیزات آبیاری باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد لازم است از جهات مختلف علمی طراحی هر قطعه مورد بررسی قرار گیرد و سپس ساخته شود. شرکت دانش بنیان ویسپار دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و در مدت فعالیت خود توانسته است استانداردها و گواهی‌های بین‌المللی مختلفی را بدست آورده و محصولات با کیفیتی را به بازار داخلی و همچنین کشورهای خاورمیانه و اروپای شرقی صادر نماید.

تجهیزات و اتصالات آبیاری بارانی شرکت ویسپار

هر یک از تجهیزات آبیاری بارانی از قسمت‌های مختلفی تشکیل یافته که شامل موارد زیر می‌شود:

منبع آب

برای آن که بتوانید آب مورد نیاز برای آبیاری بارانی را تامین کنید لازم است به یک مخزن یا منبعی مانند چاه، استخر و ..دسترسی داشته باشید. منبع آب یکی از تجهیزاتی است که می‌تواند خواسته شما را برای در اختیار داشتن میزان مشخصی از آب در زمان‌هایی که نیاز به آبیاری دارید برآورده نماید.  

پمپ و دستگاه تامین فشار

جهت مکش آب مورد نیاز برای آبیاری و برای آن که آب بتواند به صورت باران روی محصولات پاشیده شود نیاز به پمپی وجود دارد که آب را با فشار به سمت نازل‌ها هدایت نماید و عملیات پاشش به درستی صورت گیرد. همچنین لازم است این پمپ‌ها به گونه‌ای طراحی شوند که بتوان فشار آن‌ها را در سه سطح کم، متوسط و زیاد تنظیم نمود.

شبکه لوله آبیاری بارانی

برای اینکه بتوان آب مورد نیاز را از منبع به سمت نازل‌ها هدایت کرد نیاز به لوله‌ها و اتصالاتی در این میان است که این لوله‌ها نیز به سه دسته مختلف تقسیم می‌شوند.

لوله اصلی: عموما از ابعاد بزرگتری برخوردار است و وظیفه انتقال آب از چاه و یا منبع را به سطح زمین دارد لوله نیمه اصلی: این لوله‌ها آب را از لوله اصلی به لوله‌های فرعی‌تر می‌رسانند. لوله فرعی: این لوله‌ها هستند که در نهایت آب را بر روی زمین پخش کرده و روی آب پاش‌ها قرار دارند.

آبپاش‌‌ها

این قسمت که بخش نهایی تجهیزات و اتصالات آبیاری بارانی به شمار می‌آید قسمتی است که آب را به صورت بارانی و قطره‌ای روی زمین و محصول کاشته شده نازل می‌کند. تنها نکته مهمی که باید در این خصوص به آن توجه شود این است که فاصله آب پاش‌ها باید متناسب با محصول و زمین زراعی طراحی شود و در جای درستی قرار گیرد.

قیمت اتصالات آبیاری بارانی ویسپار

از آن‌جا که تجهیزات و اتصالات آبیاری شرکت پایا بسپار می‌تواند در فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر به فروش برسد بنابراین برای آن که بتوانید آن را در این بازار پر رقابت از جایی تهیه کنید که از قیمت مناسب‌تری برخوردار باشد و طراحی تجهیزات با قیمت مناسبی برای شما انجام شود پیشنهاد می‌کنیم لیست قیمت ویسپار را از نمایندگی‌های این شرکت دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی لوله آنلاین که در انتها بیشتر به معرفی فعالیت آن خواهیم پرداخت مجموعه‌ای است که محصولات مختلفی را از شرکت‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار داده است مضاف بر این که می‌توانید علاوه بر دریافت لیست قیمت پایا بسپار، لیست قیمت محصولات سایر شرکت‌ها از جمله لیست قیمت لوله‌های نگین پلیمر سامین و مدل پلاستیک(مرداویج) را که در بازه‌های زمانی مختلف به روزرسانی می‌شود، در اختیار داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی لوله آنلاین

 

لوله آنلاین که در حال حاضر به صورت یک فروشگاه آنلاین در بستر اینترنت فعالیت می‌کند را می‌توانید به آدرس الکترونیکی   www.loolehonline.com ببینید. این فروشگاه فعالیت اولیه خود را در دهه 60 آغاز نمود و به صورت یک فروشگاه کوچک در شهر همدان کار خود را آغاز نمود. اما در سال‌های اخیر نیازِ بودن در بستر اینترنت بسیار احساس می‌شد و لازم بود این تجربه چند ساله با یک تفکر نو و همکاری نیروی جوان و متخصص در هم آمیزد و گروهی را به وجود آورد که بتواند انواع محصولات، تجهیزات و اتصالات آبیاری قطره‌ای و .. را با کیفیت و قیمت مناسب و رقابتی در اختیار کشاورزان و باغداران زحمتکش قرار دهد. تمامی این نکات باعث شد که امروزه ما شاهد فعالیت فروشگاه اینترنتی لوله آنلاین هستیم و مدیریت این مجموعه در نظر دارد تا محصولات مختلف را از برندهای گوناگون در اختیار مشتریان قرار دهد.

به طوری که مشتریان می‌توانند با مقایسه قیمت و کیفیت کالا در لوله آنلاین با سایر فروشگاه‌ها و همچنین دریافت مشاوره و کسب راهنمایی‌های لازم از متخصصان این فروشگاه تجهیزات و اتصالات آبیاری بارانی و قطره‌ای را با قیمت مناسب خریداری نمایند. 

برای دریافت قیمت و مشاوره با کارشناسان فنی لوله آنلاین با شماره های

تلفن 021284232 – 02128422054  تماس بگیرید و یا در واتساپ 09127298974 در تماس  باشید

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ روش آبیاری بارانی بارانی و قطره ای تجهیزات آبیاری قیمت مناسب سیستم آبیاری آب مورد نیاز صورت می گیرد لوله آنلاین برای آبیاری گونه ای لیست قیمت قطره ای روی زمین شرکت ها لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران