Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران بر تقویت نظارت و بازرسی نسبت به ماموریت‌های محوله تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رسانه دادگستری کل استان تهران، علی اصغر حیدرنژاد معاون نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران در نشست شورای معاونان دادگستری بر تقویت نظارت و بازرسی نسبت به ماموریت‌های محوله تاکید کرد و گفت: نظارت و بازرسی یکی از ضرورت‌های حفظ سلامت و پویایی هر مجموعه‌ای است، اولین و ابتدایی‌ترین نتیجه در بازرسی‌ها، حفظ و بقاء مجموعه در مسیر قانون و اهداف تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران گفت: نظارت و بازرسی یکی از ابزارهای اصلی ارزیابی مدیر نسبت به مجموعه تحت امر است بر این اساس معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران به عنوان بازوی نظارتی رئیس کل وظایفی را در این زمینه برعهده دارد.

وی اظهار کرد: خطر عدم نظارت مساوی با انحراف مجموعه از مسیر قانونی است؛ لذا برای داشتن مجموعه‌ای سالم و پویا باید نظارت و بازرسی فعالی داشته باشیم که در این امر نیز به دنبال کیفی کردن کارها هستیم و باید دقت و سرمایه لازم را برایش تعریف کنیم.

حیدرنژاد عنوان کرد: با توجه به حجم بالای کار نظارت و بازرسی مخصوصا در یک سال اخیر که سطح وسیعی از ماموریت‌ها شامل امور مرتبط با موضوع ماده ۲۸ آیین نامه نظارت موضوعات ارجاعی از طرف مرکز پاسخگویی ۱۲۹، امورات مربوط به حقوق شهروندی، امورات محوله از ناحیه مسئولان ملی و استانی و... به آن محول شده است، تقویت این بخش به تناسب ماموریت‌های محوله ضروری است.

وی در پایان از مدیران دادگستری خواست تا در پاسخگویی به استعلام‌ها تسریع و اهتمام لازم را داشته باشند و خاطرنشان کرد: اطاله در پاسخگویی در بعضی موارد باعث می‌شود که مراجعات مکرر صورت گیرد که نتیجه مطلوبی این کار نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستری تهران بازرسی و نظارت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران معاون نظارت و بازرسی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد