Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بین‌المللی پارالمپیک از منصور پورمیرزایی به عنوان یکی از ۱۰ وزنه‌بردار برتر بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ یاد کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام کمیته ملی پارالمپیک، کمیته بین المللی پارالمپیک از منصور پورمیرزایی به عنوان یکی از ده وزنه بردار برتر رقابت‌های وزنه برداری بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ یاد کرد.پورمیرزایی، ملی پوش سنگین وزن تیم وزنه برداری، نماینده کشورمان در رقابت‌های دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک با اشاره به حضور این ورزشکار در میان ده چهره برتر رقابت‌های وزنه برداری و با انتشار مطلبی خاطر نشان کرده است:" پورمیرزایی به دنبال گرامی داشت میراث هموطن خود، سیامند رحمان و ادامه مسیر وی در این رشته است. پورمیرزایی با لیفت وزنه ۲۴۹ کیلوگرمی در جام جهانی تایلند ۲۰۲۱ موفق به کسب نشان طلا و نمایش توانمندی هایش پیش از برگزاری بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ شد. "

بیشتر بخوانید: تمرین بدنسازی سرخپوشان در آستانه دربی حذفی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری بازی های توکیو ۲۰۲۰ وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود