Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@13:11:03 GMT

جام حذفی رفت و برگشت می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۸۱۵۱

جام حذفی رفت و برگشت می شود؟

احتمال دارد از فصل آینده بازی های جام حذفی به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در سال های اخیر اعتراضات زیادی به برگزاری بازی های جام حذفی به صورت تک بازی صورت گرفته و خیلی ها معتقدند اینکه تیمی با برگزاری پنج بازی بتواند سهمیه مستقیم آسیا را کسب کند چندان عادلانه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی، این اعتراضات در فضای مجازی بیشتر هم شده است و پرسپولیسی ها می گویند چطوری تیمی در لیگ باید با ۳۰ بازی فرسایشی سهمیه مستقیم آسیا را کسب کند و در جام حذفی نیز این اتفاق تنها با ۵ بازی رخ دهد.

در این شرایط این پیشنهاد مطرح شده است که بهتر است بازی های جام حذفی همچون چند سال قبل به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا هم حق تیم ها بابت میزبانی و مهمانی ضایع نشده و هم تیم ها با بازی های بیشتر برای رسیدن به فینال جام حذفی و کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.

 بدنیست این قضیه درهیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح شده و در این باره بحث و تبادل نظر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دربی جام حذفی پرسپولیس استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو