Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر گفت: در راستای تسریع عملیات واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف تاکنون ۳۵ هزار دُز واکسن برکت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید محمدحسن تقی‌زاده ظهر امروز در بازدید از روند تزریق واکسن کرونا به گروه‌های سنی مختلف در استان بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد اجرایی حضرت امام راحل در همه عرصه‌ها در خدمات‌رسانی حضور فعال دارد، اظهار داشت: در عرصه مقابله با کرونا تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های مختلف از جمله مشارکت در ضدعفونی مکان‌ها و نقاط پرتردد، توزیع بسته‌های معیشتی، تولید و توزیع ماسک و رسیدگی به افراد آسیب‌پذیر اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تولید واکسن کرونا و تسریع در عملیات واکسیناسیون خاطرنشان کرد: تاکنون 35 هزار دُز واکسن برکت برای تزریق به کسانی که علاقمند به دریافت واکسن برکت هستند تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر از استقبال مردم بوشهر برای ثبت‌نام در مرحله سوم آزمایشی بالینی واکسن کووبرکت تقدیر و بیان کرد: در این مرحله یک‌هزار و 500 دُز واکسن به کسانیکه در سایت 4030 ثبت‌نام کرده بودند تزریق شد.

تقی‌زاده افزود: به همراه خانواده با افتخار و اعتماد کامل به دانشمندان و متخصصین توانا و توانمند کشور در طرح مذکور در سامانه 4030 ثبت‌نام و واکسن مرحله آزمایشی کووبرکت را دریافت کرده است.

73 درصد افراد بالای 70 سال دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم از شدت گرفتن تزریق واکسن کرونا در استان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از 78 هزار نفر حداقل یک دُز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و در این راستا 58 هزار نفر دُز نخست و 20 هزار دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

سعید کشمیری از دریافت واکسن کرونا بیش از 73 درصد گروه سنی بالای 70 سال استان خبر داد و بیان کرد: در گروه سنی 65 تا 70 سال حدود 17 هزار نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که 67.7 درصد از جمعیت این گروه سنی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: با شروع واکسیناسیون افراد بالای 60 سال تاکنون 16 هزار نفر معادل 52 درصد این گروه سنی واکسن نوبت اول خود را دریافت کرده‌اند.

وی روند بستری‌ها در بخش کرونایی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر 464 نفر است که 113 نفر آن امروز بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت 5 فوتی دیگر به سبب ابتلا به کرونا تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و 328 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و تعداد مبتلایان از مرز 60 هزار نفر در استان بوشهر گذشته است.

وضعیت بحرانی کرونا در 6 شهر استان گلستان/ جلوی ازدحام بیماران در بیمارستان‌ها گرفته شدمیزان تست‌های مثبت کرونا در استان خراسان جنوبی 4 برابر شدرئیسی: ویروس دلتا همه استان‌ها را درنوردیده است/ توزیع 6میلیون دُز واکسن کرونا در هفته جاری

کشمیری کاهش چشمگیر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان را زنگ خطر افزایش مبتلایان دانست و بیان کرد: برای مصون ماندن از ابتلا به کرونا باید در همه حالات شیوه‌نامه بهداشتی رعایت شود که استفاده مکرر از ماسک، پرهیز از مسافرت و دورهمی از آن جمله است.

انتهای  پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دریافت کرده اند کرونا در استان استان بوشهر واکسن کرونا واکسن برکت د ز واکسن هزار نفر گروه سنی هزار د ز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی