Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان مجدد برای ثبت نام در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از امروز ۲۶ تیرماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی با توجه به اصلاحیه آیین نامه نحوه اجرای تبصره ۲ ماده ۴ قانون اصلاح برخی از مواد قانون مربوط به مقررات دوره پزشکی، دارویی و مواد خوراکی مصوب سال ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی و ابلاغی معاون آموزشی وزارت بهداشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون کتبی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود و داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکرده اند می توانند از امروز شنبه ۲۶ تا فردا یکشنبه ۲۷ تیرماه نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

افراد دارای دکتری تخصصی Ph.D یا تخصص در یکی از رشته های علوم آزمایشگاهی پزشکی (ایمنی شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، باکتری شناسی (میکروب شناسی) پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) مجاز به ثبت نام در این فراخوان هستند.

تعداد سوالات آزمون کتبی ۱۵۰ سوال است و آزمون کتبی صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود. بر اساس شرایط، آزمون کتبی ممکن است به صورت الکترونیک و یا کاغذی باشد.آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق حرفه ای و علمی داوطلبان انجام خواهد شد. جزئیات مربوط به سوابق مورد بررسی در آزمون مصاحبه از طریق اطلاعیه های بعدی اعلام می شود.

دانش آموختگان خارج از کشور در صورتی که عنوان مدرک ارزشیابی شده آنها مطابق موارد اعلامی باشد و یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند، مجاز به ثبت نام در این فراخوان هستند. پذیرش در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی با سهم ۶۷ درصد و مصاحبه با سهم ۳۳ درصد انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی رشته های علوم آزمایشگاهی پزشکی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی شناسی پزشکی آزمون کتبی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد