Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام مهدی علی نژاد، نادوی ایران از پرداخت مالیات معاف شد

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و رییس شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران گفت:

از ابتدای همکاری ایران نادو تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در صورتحساب های ارسالی به ایران مبلغ ۱۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه آنکه مالیات اشاره شده مبلغ قابل توجهی را شامل می شد، مذاکره با آزمایشگاه برای حذف این آیتم در دستور کار قرار گرفت.

او افزود:

مکاتبات متعددی با کلن انجام شد، با توجه به اثبات پرداخت مالیات به دولت از سوی فدراسیون پزشکی که متولی هزینه‌های ستاد است، اداره مالیات آلمان متقاعد شد نادوی را از پرداخت مالیات معاف کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:

تمام مبالغ پرداختی های پیشین به کلن از سال ۲۰۱۶ نیز بررسی و در نهایت مبلغ ۱۲۵۰۰۰ یورو قابل استرداد اعلام شد. ایران نادو به اندازه مبلغ فوق بستانکار شده و هزینه های آتی ستاد از این مقدار کسر خواهد شد، همچنین برای همیشه ۱۹ درصد از صورتحساب های آتی نیز کسر می شود.

علی نژاد گفت:

ایران نادو در شرایط عادی هر سال بین ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ نمونه گیری با هزینه تقریبی ۲۰۰ تا ۲۶۰ هزار یورو انجام می دهد و کاهش ۱۹ درصدی صرفه‌جویی چشمگیری را شامل خواهد بود.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها خوشحالی بازیکن پرسپولیس از پیروزی استقلال / ادعای خبرگزاری داخلی فرهاد مجیدی پیش از قرعه کشی جام حذفی: خدایا اگر دوستم داری کاری کن به پرسپولیس بخوریم! کامنت فابیو کاناوارو برای فرهاد مجیدی منچستریونایتد آماده ارائه پیشنهاد به رئال مادرید برای جذب رافائل واران رسمی؛ تغییر ترتیب میزبانان فینال لیگ قهرمانان اروپا از 2022 تا 2025

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرداخت مالیات علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل