Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:57:21 GMT

استان هرمزگان را یک هفته تعطیل کنید

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۸۴۷۶

استان هرمزگان را یک هفته تعطیل کنید

گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان از درخواست برای تعطیلی کامل یک هفته‌ای این استان به علت شرایط حاد کرونایی خبر داد. - اخبار استانها -

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در حاشیه برگزاری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: امروز متاسفانه شاهد وضعیت بحرانی کرونا در هرمزگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متاسفانه همانگونه که قبلا هم اعلام کردم میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان هرمزگان از 95 درصد به زیر 40 درصد رسیده که اصلا مناسب نیست و همین امر موجب تشدید وضعیت بیماری شده است. 

استاندار هرمزگان گفت: وضعیت ما در حوزه کرونا در حال حاضر مساعد نیست و برای رسیدن به شرایط عادی نیازمند یک کار فوق العاده هستیم. 

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از تشدید بحران نیاز داریم در این استان‌ محدودیت‌های جدی اعمال کنیم که در همین راستا جریمه یک میلیونی تردد داخل شهر در ستاد استانی مصوب شد. 

همتی گفت: همچنین ما در این جلسه درخواست تعطیلی کامل یک هفته‌ای استان را به ستاد ملی کرونا داده شد و امیدواریم با این درخواست ما موافقت شود تا گام موثری در فروکش کردن تب کرونا برداریم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نقش موثری در آگاهی بخشی دارند از تمام رسانه‌ها می‌خواهم با تشریح کامل وضعیت فعلی مردم را به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی دعوت کنند، فرمانداران نیز در حالت آماده باش هستند تا بتوانیم کنترل مناسبی داشته باشیم. 

وضعیت بحرانی کرونا در 6 شهر استان گلستان/ جلوی ازدحام بیماران در بیمارستان‌ها گرفته شدتاکنون 5 میلیون و 933 هزار شهروند روسیه به کرونا مبتلا شده‌اندمخبر: کمبود مواد اولیه واکسن کرونای برکت کذب است/ تحویل 900 هزار دوز دیگر تا پایان هفته

استاندار هرمزگان گفت: از روز آینده محدودیت‌های جدیدی مطابق با وضعیت قرمز اعمال می‌کنیم و ورود و خروج خودرو از شهرها به شهرها و استان‌های دیگر ممنوع خواهد شد.

انتهای پیام/864/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال ۱۴۰۳ با دستور کار «بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی با کشور‌های آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان» در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشور‌های یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشور‌ها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکار‌های رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه‌ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران