Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:50:23 GMT

کلاهبردار فروشنده سوالات امتحان نهایی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۸۵۱۴

کلاهبردار فروشنده سوالات امتحان نهایی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتا استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: ماموران پلیس فتا در حین گشت زنی اینترنتی و رصد فضای مجازی با یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به تبلیغ فروش سوال امتحانات نهایی کرده بود مواجه و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در ابتدای تحقیقات مشخص شد که گرداننده این صفحه با سوء استفاده از ناآگاهی نوجوانان اقدام به فروش سوالات تقلبی با قیمت ۵ میلیون ریال می‌کند که بلافاصله اقدامات پلیسی در این زمینه صورت گرفته و با توجه به اینکه متهم بسیار حرفه ای عمل کرده بود، پس از چند ماه تلاش کارشناسان پلیس فتا در نهایت هویت گرداننده صفحه شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس فتا استان البرز اظهار کرد: در ادامه گرداننده صفحه اینستاگرامی شناسایی شده به پلیس فتا دعوت و با مواجهه مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۵۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال اقرار کرد.

جلیلیان در پایان به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد بی‌مورد به افراد ناشناس در فضای مجازی به جد خودداری کرده و در برای دریافت آخرین هشدارهای پلیس فتا در حوزه کلاهبرداری‌های اینترنتی به سایت این پلیس به آدرس cyberpolice.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد