Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجاب و عفاف یکی از وظایف اصلی در ایران است . پایبندی به حجاب در قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران برای هر ایرانی ضرورت دارد. سردار رحیمی امروز در نشست خبری درباره حجاب و عفاف گفت 90 درصد اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب ایجابی و ارشادی است و فقط 10 درصد درباره حجاب تذکرات جدی تر داده می شود.

سردار "حسین رحیمی " در آیین تقدیر از فعالان عفاف و حجاب بیان داشت: نیروی انتظامی به عنوان مجموعه ای که ماموریت برقراری نظم و انضباط دارد یکی از اساسی ترین وظایف آن پاسداری از ارزش های نظام جمهوری اسلامی است که جز اولین ماموریت های نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه مبنای عمل نیروی انتظامی قانون است و نیروی انتظامی مکلف است وظایف خود را به طور جد انجام دارد،عنوان داشت: امنیت ابعاد مختلفی از جمله اقتصادی سیاسی اجتماعی و ... دارد.

سردار رحیمی گفت: آزادی تا جایی است که به حریم دیگران تعریض نشود و مهم ترین رکن امنیت داخلی برای هر جامعه و کشور است.

رئیس پلیس تهران  افزود: نظامی می تواند در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد که بتواند امنیت داخلی را در بهترین شرایط خود اجرا کند

حجاب و عفاف هویت اسلامی اصالت ایرانی

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی روزانه ١٠٠ ها هزار جانی و مجرم را دستگیر می کند، گفت:  نیروی انتظامی برای مبارزه با مفسدان کلان اقتصادی ، انضباط ترافیکی موفقیت های خوبی داشته و امنیت عمومی جامعه نیز جز وظایف ما است.

سردار رحیمی اظهار داشت: گروه های سازمان یافته ای  به ویژه در پایتخت فعالیت می کنند که امنیت اخلاقی را در جامعه بر هم بزنند اما آن ها غافل از این هستند که سربازان این ملت با تمام وجود پای اجرای قانون ایستاده اند.

وی  با اشاره به اینکه نیروی های امنیت اخلاقی در بعضی موارد با دادن تذکر ده ها مورد فحاشی به آن ها می شود، گفت:  امروز اقدامات ایجابی نیروی انتظامی ٩٠ درصد است و اقدامات سلبی ١٠ درصد از عمل های نیروی انتظامی را تشکیل می دهند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید قوانین و مقررات رعایت شود به طور مثال اروپایی ها قانونی دارند که کارفرمایان وظیفه دارند کارکنان دارای حجاب را اخراج کنند و این جز قانون آن هاست و ما هم می گویم افرادی که در جمهوری اسلامی زندگی می کنند باید قوانین را رعایت کنند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در شرایط سخت اقتصادی که دشمن ایجاد کرده است با مجاهدت نیروی انتظامی توانستیم امنیت داخلی و کشور را حفظ کنیم

وی با اشاره به اینکه در بحث عفاف و حجاب ما به وظیفه‌ی قانونی خود عمل می کنیم و برخورد های دوستانه و ایجابی در اولویت برنامه های سلبی است، گفت: زنان عفیف در جامعه ما کم نیستند و نمونه آن برگزاری مراسم پیاده روی نمادین اربعین در تهران است که از میدان امام حسین تا حرم حضرت عبدالعظیم زنان عفیف و با حجاب زیاد هستند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی حجاب اخبار حوادث حجاب تهران حجاب در ایران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی مهدی طارمی و سحر قریشی سحر قریشی قیمت مهناز افشار قتل قیمت دلار قیمت خودرو بورس ایران جمهوری اسلامی نیروی انتظامی سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟

یک نماینده از افزایش تعداد ایست‌های بازرسی در تهران خبر داد، مشابه اتفاقی که در خیابان‌های تهران در دهه شصت رخ داده بود.   به گزارش شرق، نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.   او افزود: لایحه حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.   شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم، نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند توصیه ویژه عباس عبدی به مسئولان : حتما فیلم این مناظره درباره حجاب و ۳۰۰۰ هزار نظر پای آن را ببینید! لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»