Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@18:56:02 GMT

اولین کرونایی در المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۸۷۶۴

اولین کرونایی در المپیک توکیو

در فاصله کمتر از یک هفته مانده تا آغاز بازی‌های المپیک 2020 توکیو، اولین مورد مثبت تست کرونا در دهکده بازی‌ها به ثبت رسید، این در حالی است که هنوز هویت فرد مبتلا به ویروس مشخص نشده است.

ماسا تاکایا سخنگوی کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک 2020 با حضور در کنفرانس خبری گفت: تست یک نفر در دهکده بازی‌ها مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین مورد کرونا در دهکده بازی‌ها بود که پس از آزمایش غربالگری گزارش شده است.

پیش از این تست کرونای چند ورزشکار در بدو ورود به توکیو برای شرکت در بازی‌های المپیک 2020 مثبت اعلام شده بود، این در حالی است که نمونه‌های مثبت تست کرونا در بین افراد مرتبط با بازی‌های المپیک نیز به ثبت رسیده است.

المپیک 2020 توکیو با وجود مخالفت‌ مردم ژاپن به خاطر نگرانی از شیوع موج جدید شیوع ویروس کرونا در این کشور، قرار است در تاریخ 23 جولای (اول مرداد) آغاز شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: المپیک 2020 بازی های المپیک المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!