Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام فدراسیون وزنه برداری، هشت وزنه بردار منتخب زنان، به نخستین اردوی تیم ملی بزرگسالان ویژه آماده سازی حضور در مسابقات جهانی و آسیایی، دعوت شدند.

«مژگان رضوانی راد» و «فریبا عزیزی» به عنوان سرپرست و مربی طرح ادواری، نفرات این اردو راکه از ۲۶ تا ۳۰ تیرماه برگزار می شود، هدایت می کنند.

از بین نفرات حاضر در این اردو، کسانی که از آمادگی لازم و بهترین شرایط برخوردار باشند، به اردوی اصلی تیم بزرگسالان بانوان ملحق خواهند شد تا با حمایت فدراسیون در رقابت های جهانی حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان برگزاری رقابت های جهانی در آبان ماه سال جاری و مکان آن به میزبانی گرجستان اعلام شده ولی قطعی نیست.

زهرا زارعی، یکتا جمالی، شیما گرامی، اسماء گرامی، الهه رزاقی، مریم زارع، زهرا سلحشور و زینب شیخ حسن ارباب نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

از نکات بارز این اردو دعوت نخستین وزنه بردار مدال آور ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است. یکتا جمالی در رقابت های جهانی ازبکستان موفق به کسب مدال برنز شد. جمالی در رده سنی نوجوانان و جوانان وزنه می زند./ فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند