Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس که در دربی برگشت این فصل موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند در دربی جام حذفی روز خوبی نداشت و پنالتی خودش را هم خراب کرد.

عیسی که مدتی مصدوم بود با تلاش پزشکان به دربی رسید و در نیمه دوم جانشین امید عالیشاه شد. آل کثیر در وقت های اضافه یک توپ به تیر زد ولی در ضربات پنالتی، پنالتی خود را به بیرون زد تا در کنار عبدی دو بازیکنی باشند که پنالتی شان را خراب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی عیسی آل کثیر که جزو ناراحت ترین بازیکنان تیمش بود در خصوص شکست در دربی و خراب کردن پنالتی گفت: شب سختی را گذراندیم. من همه تلاشم را کردم تا بتوانم دوباره هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم ولی اوضاع آنطور که می خواستم پیش نرفت. به هواداران پرسپولیس قول می دهم تمام تلاشمان را خواهم کرد تا در ادامه رقابت های لیگ آن ها را خوشحال کنم. مطمئن باشید جبران می کنم و این را بدانید که زندگی ادامه دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس پرسپولیس دربی شهرآورد عیسی آل کثیر آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس ۲ بر صفر برنده شد.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی (آلومینیوم)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۱۱) و عیسی آل کثیر (۲۵) (پرسپولیس)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

آلومینیوم در آغاز بازی هجومی ظاهر شد اما به مرور پرسپولیس کنترل مسابقه را در اختیار گرفت. اوستون اورونوف توانست گل اول سرخپوشان را به ثمر برساند و عیسی آل کثیر هم زننده گل دوم تیمش بود تا پرسپولیس نیمه اول را به سود خود تمام کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)