Web Analytics Made Easy - Statcounter

سود مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری برای سال 1399 (منتهی به 30/12/99) به میزان93 /40 درصد محاسبه و به اندوخته بیمه نامه ها واریز شد.

 

به گزارش پول نیوز، در راستای اجرای مواد آیین نامه 68 شواری عالی بیمه، در سال مالی 1399، نرخ سود مشارکت در منافع 93 /40 درصدی را برای اندوخته بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری محاسبه و به حساب بیمه نامه های مشمول واریز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید مرادی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه "ما" ضمن اعلام این خبر افزود: امکان مشاهده مبلغ سود مشارکت در منافع و سایر منافع مالی بیمه نامه ها برای بیمه گذاران از طریق سایت تخصصی بیمه های زندگی به آدرس https://life.bimehma.com/panel/ وجود دارد

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه ما بیمه عمر سرمایه گذاری پول نیوز بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • نقش برجسته صنعت نفت در تحقق رشد اقتصادی ۱۴۰۲
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث