Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برتری استقلال در بازی حساس دربی حذفی انگیزه و روحیه شاگردان فرهاد مجیدی را دو چندان کرد تا آن‌ها با شرایط ایده‌آل از نظر روحی و روانی به استقبال بازی‌های باقیمانده از لیگ برتر و جام حذفی بروند، اما همچنان دغدغه مالی برای پسران آبی وجود دارد و مواضع شاگردان فرهاد مجیدی همان مواضع قبلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلخوری آبی‌ها با اظهارات رئیس جدید هئیت مدیره استقلال تشدید شد، به شکلی که استقلالی‌ها پس از مصاحبه اصغر ملکیان پیرامون دربی، این مساله را نوعی فرار به جلو و موج‌سواری توصیف کردند تا کسی از وی و دیگر اعضای هئیت مدیره سوال نکند ماجرای حل مشکلات مالی استقلال به کجا رسید؟!

بازیکنان استقلال پس از بازی روز پنج شنبه برای چندمین بار گلایه شدید خود نسبت به وضعیت مالی را به گوش مسئولان باشگاه رسانده اند، اما هیچ واکنشی برای حل این بحران اتخاذ نشده است!

البته ملکیان چندی پیش در جمع بازیکنان به آن‌ها وعده داده بود که به زودی مشکلات حل خواهد شد و پارت به پارت مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهند کرد، اما این اتفاق هرگز عملیاتی نشده به همین دلیل بازیکنان به شدت از این وضعیت ناراضی‌اند و به اطلاع مدیران رسانده‌اند که صبر و تحمل آن‌ها لبریز شده است.

با این شرایط باید دید با تداوم بحران بی‌پولی در مجموعه استقلال چه راهکاری از سوی هئیت مدیره این باشگاه اتخاذ خواهد شد تا کار به جای باریک کشیده نشود، ممکن است اگر انفعال هئیت مدیره استقلال و مدیرعامل در قبال مسائل مالی ادامه پیدا کند، واکنش تندی از سوی بازیکنان مشاهده شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال لیگ برتر هئیت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم