Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – برایان اوون، خبرنگار انگلیسی روزنامه شهر برایتون به نام «آرگوس» به تمجید از جهانبخش پرداخت و گفت: احساس خوبی نسبت به علی در این شهر وجود دارد.

وی در مصاحبه با سایت فوتبال پریمیر هلند گفت: او همیشه مثل یک ورزشکارِ حرفه ای، عمل می کند. سخت کوش بوده ولی به نظرم سرعتش برای بازی در وینگر کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقدند که چرا او باید به صورت همزمان هم در خط تدافعی بازی کند و هم در خط تهاجمی حاضر شود. یادم است که او چندین بار هم مصدوم شد ولی پس از آسیب دیدگی نمایش بهتری از خود نشان داد.

وی ادامه داد: طرفداران او را به عنوان بازیکنی که همیشه سخت کوش بود و بهترین نمایشش را به اجرا می گذاشت، به یاد خواهند آورد. بازیکنی که قصدش این بود در لیگ برتر انگلیس موفق شود. نخواست زود پا پس بکشد و سریعاً به هلند بازگردد.

خبرنگار انگلیسی اظهار داشت: به نظرم در خصوص او نظرات کمی متغیر است. برخی معتقد هستند که جهانبخش به اندازه کافی خوب بود و می توانست در جزیره موفق شود. برخی همیشه درخشش او مقابل چلسی را به یاد خواهند آورد. گلی که به زیبایی به ثبت رسید و خوشحالی که در ذهن ها ثبت شد. به نظرم او خیلی در این باشگاه پیشرفت نکرد ولی شاید من اشتباه بکنم. شاید خود علی معتقد باشد که گام های بلندی در مسیر زندگی خود برداشته است.

اوون در خصوص اینکه چرا او به مانند دوران حضورش در آلکمار گل نزده است، گفت: برایتون نیازمند گل زدن بود. این باشگاه به سختی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ در لیگ مانده بود و می خواست قدم بلندی برای درخشش در لیگ برتر بردارد. با اینکه خیلی از باشگاه ها برای خرید مهاجمان معمولی خود چنین مبلغی را پرداخت کرده بودند اما خرید جهانبخش گران محسوب شد. در صورتی که پرداخت چنین پولی اصلا زیاد نبود. همین مسئله فشار زیادی را به وجود آورد.

وی ادامه داد: خرید جهانبخش به یک قمار از سوی برایتون تشبیه شد. باشگاه دیگر پولی نداشت که برای مهاجم دیگر خرج کند. برای همین انتقال جهانبخش یک خرید بزرگ و مهم تلقی شد. خریدی که برای باشگاه قرار است گل بزند.

اوون گفت: یادم است که وقتی علیرضا به برایتون آمد، شور و شوقی عجیبی در شهر حاکم شد. طرفداران باشگاه حتی به دنبال این بودند که متوجه شوند که او با چه پروازی قرار است به انگلیس بیاید. همه چیز علیرضا جهانبخش بود. با اینکه شهر ما در کریکت در آن زمان موفقیتی بدست آورد ولی تمام صحبت ها و نگاه به پرواز علیرضا جهانبخش بود. همه طرفداران می خواستند بدانند که او کی به برایتون می رسد.

وی اظهار داشت: بازیکنانی که در انگلیس موفق نمی شوند، خیلی زود به باشگاه های دیگر می روند اما در خصوص جهانبخش این اتفاق رخ نداد. ستاره ایرانی ۳ فصل در پست خود باقی ماند. او گفت که هرگز موفقیت در هلند یک شبه بدست نیامده و برای همین همیشه امید داشت که بتواند در برایتون و انگلیس موفق شود. او در یک مصاحبه ای به من گفت که اوضاع بهتر می شود. او می خواست در فصل دوم و سوم بهتر کار کند ولی این اتفاق رخ نداد و اصلا نتوانست گل بزند.

انتقال جهانبخش به باشگاه فاینورد هلند قطعی شده و به نظر می رسد ستاره ایرانی طی روزهای آینده به هلند بازگردد. علی جهانبخش در سال ۲۰۱۸ با ارزش ۲۵ میلیون یورو به برایتون آمد ولی هیچ گاه نتوانست عملکرد خوبی از خود به ثبت رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برایتون علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون

مک کنا به سرعت در حال طی کردن پله‌های ترقی است.

در صورتی که روبرتو دزربی در تابستان امسال از هدایت برایتون کنار برود، این باشگاه به دنبال جذب کیران مک‌ کنا از ایپسویچ خواهد بود.

طرفداری | گاردین گزارش می‌دهد: طبق آخرین اخبار، برایتون با آماده شدن برای احتمال نیاز به یک سرمربی جدید، برنامه‌های جایگزینی دزربی را در نظر گرفته است. این مربی ایتالیایی که تیمش در شرایط نامطلوبی قرار دارد، در ماه‌های اخیر به چند باشگاه دیگر لینک شده است. 

برایتون نسبت به این وضعیت دیدی واقع بینانه دارد و نمی‌خواهد با رفتن این سرمربی ایتالیایی غافلگیر شود. آن‌ها در حال ارزیابی بازار هستند و توجه ویژه‌ای به مک‌کنا دارند که کار قابل توجهی در ایپسویچ انجام داده است. او فصل گذشته این باشگاه را از لیگ یک به لیگ بالاتر هدایت کرد و پس از پیروزی مقابل کاونتری در روز سه شنبه، تنها یک بازی دیگر با رساندن آن‌ها به لیگ برتر فاصله دارد.

ایپسویچ که برای قطعی کردن صعود خودکار به رقابت‌های لیگ برتر، به کسب یک امتیاز در بازی خانگی مقابل هادرزفیلد در روز شنبه نیاز دارد، به خاطر کیفیت فوتبالش مورد تحسین قرار گرفته است. پیشرفت سریع آن‌ها تحت نظر مک‌کنا باعث شده تا این سرمربی 37 ساله به عنوان یکی از آینده‌دارترین مربیان جوان در فوتبال انگلیس شناخته شود. ایپسویچ با وجود داشتن منابعی کمتر نسبت به رقبای خود در راه صعود یعنی لستر، لیدز و ساوتهمپتون، در کورس بالای جدول حاضر بوده است. 

گفته می‌شود صرف نظر از اینکه ایپسویچ صعود کند یا خیر، برایتون برای جذب مک‌کنا آماده است. اینکه آیا مک‌کنا، که قبلا در کادر مربیگری منچستریونایتد حضور داشت، به توسعه پروژه فعلی‌اش ادامه دهد، هنوز مشخص نیست. با توجه به اینکه ایپسویچ اولین فرصت سرمربیگری را به او داده است، مسئله وفاداری به این باشگاه نیز می‌تواند مطرح شود. 

دزربی که هنوز باید از برخی جهات خودش را در سطح اول ثابت کند، برای فرصت‌های مربیگری در بایرن مونیخ و لیورپول نادیده گرفته شده است. عملکرد او توسط چلسی و میلان مورد بررسی قرار گرفته است. منابعی در ایتالیا گفته‌اند که دزربی به دنبال چالشی جدید است اما در حال حاضر هیچ پیشنهادی روی میز نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها