Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرارسیدن هفتم ذی‌الحجه، سالروز شهادت پنجمین امام شیعیان، امام محمد باقر(ع) حرم مطهر رضوی رخت عزا بر تن کرد.

به گزارش قدس آنلاین، بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در آستانه سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) با نصب پارچه‌های مشکی در مبادی ورودی، سقاخانه، گلدسته صحن انقلاب اسلامی و... سیاه‌پوش شده و رنگ و بوی سوگ و ماتم به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کتیبه پارچه‌ای بزرگ مزین به عبارت «یا محمد بن علی ایها الباقر(ع)» در بالای ایوان صحن انقلاب اسلامی نصب شده است.

تمامی تمهیدات لازم؛ از فرش‌آرایی ویژه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تا تهیه اقلام مصرفی بهداشتی همچون ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده دست، مُهر نماز و... نیز پیش‌بینی شده است تا زائران و مجاوران با آرامش خاطر برای شرکت در مراسم‌های مذهبی و عرض تسلیت شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت باقرالعلوم(ع) به ساحت امام رضا(ع) به حرم مطهر مشرف شوند.

همچنین ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته متبرک به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) توسط معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی برای پذیرایی از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) تدارک دیده شده که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی دوران مقابله با بیماری کرونا توزیع می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی سوگوار شهادت امام محمد باقر ع امام محمد باقر ع حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی