Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رئیس جمهور آذربایجان سوار بر خودروی محصول مشترک ایران و این کشور/ امضای تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و دانشگاه علوم پزشکی گیلان

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان توئیتی را درباره اصلاحات ساختار بودجه منتشر کرد و نوشت:

" با اصلاحات انجام شده توسط مجلس شورای اسلامی، طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور از سوی شورای نگهبان، مغایر موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و مورد تائید قرار گرفت.

به امید برداشتن گام‌های بعدی برای اصلاح ساختار بودجه کشور."

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از حمیدرضا صدر درگذشت این کارشناس و منتقد سینما و فوتبال را تسلیت گفت:

" بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت کارشناس محبوب و خوش‌ذوق ورزش فوتبال، منتقد نام آشنای سینما و نویسنده سرشناس و توانمند جناب آقای دکتر حمیدرضا صدر را که پس از تحمل دوره طولانی بیماری دار فانی را وداع گفتند، به عموم دوستداران ایشان و به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم."

مهدی چمران، منتخب شورای شهر تهران توئیتی را درباره اهمیت انتخاب شهردار منتشر کرد:

" انتخاب شهردار از مهمترین و مشکل‌ترین وظایف شورا‌های شهر است. مسیری را برای رسیدن به نتیجه نهائی در پیش گرفته ایم و از خدا می‌خواهیم که همه ما را کمک و هدایت نماید و لحظه‌ای بخود وانگذارد، ما هم همه تلاش خود را بکار می‌بندیم. به امید خدا."

عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار ویدئویی از مرحوم حمیدرضا صدر، درگذشت این منتقد و کارشناس فوتبال را تسلیت گفت:

" درگذشت غمبار حمیدرضا صدر مفسر فوتبال و نویسنده و منتقد سینما و تئاتر را به خانواده عزیز و دوستداران او تسلیت می‌گویم.
باسواد، با اخلاق و در قضاوت منصف بود. یعنی همه ویژگی های یک کارشناس مطمئن در تراز رسانه ملی!
روحش شاد!

ویدئو مربوط به پشت صحنه فینال جام جهانی ۲۰۱۴ است که با گل آفساید آرژانتین به آلمان اینگونه خوشحال می‌شویم!
کارشناس برنامه مرحوم صدر بود، خوشحالی او هم دیدنی است!
خدایش بیامرزد."

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره شروع فریضه حج و محدودیت‌های کرونایی ویدئویی را منتشر کرد و نوشت:

" مع الاسف امسال هم فریضه مهم عبادی سیاسی حج تحت تأثیر کرونا بصورت حداقلی آغاز شد.
در عین حال جا دارد به انحاء گوناگون حج را برجسته نگه داریم."

سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به بروز سیل شدید در آلمان و کشته و مفقود شدن هزاران نفر نوشت:

" در سیل آلمان بیش از ۱۰۰ نفر کشته، ۱۳۰۰ مفقود، هزاران بی‌خانمان و خسارت‌های مادی فراوانی به بار آمد، اما برخلاف ایران هیچ یک از مخالفان سیاسی و سلبریتی‌های آلمان از تیره بختی آلمان، ضعف ساختار حکومتی، اشکال مسئولان و اعتقادات مردم سخن نگفتند!"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزت الله ضرغامی مهدی چمران محمدباقر قالیباف سیاسیون ایران ساختار بودجه حمیدرضا صدر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار

به گزارش «تابناک»، سید حمید حسینی، دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در گفت وگو با مهر گفت: زمانی که شوک یا تنش سیاسی در کشور رخ می‌دهد مردم نه از روی نیاز بلکه به علت نگرانی از افزایش قیمت دلار در آینده اقدام به خرید ارز می‌کنند، درگیری‌های سیاسی ایران و منطقه خاورمیانه باعث افزایش موقتی نرخ دلار شد؛ البته این موضوع به ایران محدود نمی‌شود بلکه درگیری سیاسی در هر کشوری باعث ایجاد التهاب در بازارهای مالی آن کشور می‌شود.

وی افزود: رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی به عملکرد بانک مرکزی ارتباط چندانی ندارد؛ چون این بانک بیشتر بر رفع نیازهای قانونی از طریق مرکز مبادله ارز و طلای ایران تمرکز دارد.

دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به این موضوع که افزایش نرخ دلار صرفاً سیاسی است و به عملکرد اقتصادی دولت و بانک مرکزی مرتبط نیست، اظهار داشت: از گذشته تاکنون بازارسازی و فضاسازی وجود داشته به طوری که عده‌ای با سواستفاده از شرایط ایجاد شده اقدام به نرخ سازی می‌کنند و با دامن زدن به التهابات منافع بسیاری به دست می‌آورند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که برای آینده دلار چه چشم‌اندازی را تصور می‌کنید، بیان کرد: در کنار مسائل سیاسی ایجاد شده، درآمدهای ارزی نیز نقش مهمی در کنترل نرخ ارز دارند؛ چون در سال گذشته نیز وضعیت درآمدهای ارزی دولت خوب بود؛ درواقع بازار ارز سال ۱۴۰۲ را نسبتاً با ثبات طی کرده و اگر دولت امسال نیز بتواند درآمدهای ارزی پایدار نسبتاً خوبی داشته باشد احتمال دارد نوسانات نرخ ارز به حداقل برسد.

دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در پایان تاکید کرد: بانک مرکزی نیاز واردکنندگان را با نرخ نیما پاسخ می‌دهد؛ بنابراین به طور طبیعی نباید افزایش نرخ در بازار غیررسمی اثری بر قیمت‌ها داشته باشد و از بُعد دیگر دولت کالابرگ الکترونیک را راه اندازی کرده تا یارانه به مصرف کننده نهایی برسد و نوسانات نرخ دلار روی قیمت کالاهای اساسی اثری نگذارد.

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار