Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سوسن تمدن معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از طرح‌های ملی مربوط به حوزه ورزش بانوان با هدف گسترش و توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت دختران و زنان روستایی، طرح طبیعت گردی است.

او افزود: طرح طبیعت گردی، ویژه مادران و دختران روستایی با شعار سلامت پایدار طبیعت ماندگار به همت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، هیات کوهنوردی و هیات ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۰، تاکنون ۱۴ برنامه در روستا ها، مکان‌های گردشگری و حاشیه رودخانه‌های استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بيشتر بخوانيد

راه یابی به مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان کشور

تمدن اضافه کرد: این طرح در راستای افزایش نشاط و شادابی در بین بانوان روستایی با توسعه ورزش طرح طبیعت گردی در روستای ایل بیگی شهرستان سامان روز جمعه، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور ۲۰ بانوی روستایی در حاشیه زاینده رود برگزار و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان گسترش و توسعه طرح طبیعت گردی اوقات فراغت طرح طبیعت گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری