Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیامین مرشدی رئیس کمیته دارت استان مازندران در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: نخستین دوره رقابت های جایزه بزرگ دارت استان مازندران گرامیداشت شهدای مدافع سلامت در سال ۱۴۰۰ امروز ۲۵ تیر ماه با حضور ۳۲ ورزشکار آقا و خانم در بابل برگزار شد.


وی افزود: در این رقابت‌ها که برترین‌های این رشته ورزشی حضور داشتند، در پایان پس از برگزاری ۱۵۳ مسابقه نفرات برتر مشخص شدند و در بخش آقایان نادر یعقوبعلی‌پور قهرمان شد و قنبرعلی رضاییان به مقام نائب قهرمانی رسید و محمدحسین زارع و محمد سیف‌الله‌زاده سوم مشترک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته دارت مازندران ادامه داد: در بخش بانوان نیز خانم زینب کاظمی قهرمان شد و مونا فرهنگ فلاح به مقام نایب قهرمانی رسید و همچنین شهربانو گل بابانژاد و مخدره رفیعی سوم مشترک شدند.


مرشدی افزود: به نفرات برتر مسابقات به ترتیب یک میلیون و پانصد هزار تومان، یک میلیون تومان و پانصد هزار تومان از طرف گروه فنی مهندسی سعادتمند اهدا شد.

مسؤول کمیته دارت مازندران از برگزاری سه مسابقه دیگر در ماه‌های  آینده خبر داد و گفت: نوشهر، نکا و شهر رویان میزبانان بعدی مسابقات خواهند بود.


وی در پایان بیان کرد: برگزاری مسابقات دارت پرستاران در فضای بیمارستان و مسابقات دارت محیط‌بانان در فضای جنگل و همین طور میزبانی از اردوی تیم‌ملی جهت اعزام به قهرمانی جهان در شهر آتن یونان از دیگر برنامه‌های کمیته دارت مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دارت مسابقات دارت مدافعان سلامت کمیته دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور