Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@23:33:14 GMT

اعتراف مادر و دختر به قتل پدر خسیس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۰۲۸۶

اعتراف مادر و دختر به قتل پدر خسیس

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، تحقیقات جنایی در این پرونده پس از گزارش ناپدید شدن مردی به نام میثم در ساوجبلاغ آغاز شد. همسر میثم با مراجعه به یکی از کلانتری‌های این شهر با طرح شکایت گفت: دو روز قبل شوهرم برای کوهنوردی به آبیک رفت اما دیگر برنگشت. تلفن‌همراهش هم خاموش است. سابقه نداشت برای مدتی طولانی از او بی‌خبر باشیم، به‌همین علت نگرانش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از این شکایت، موضوع از پلیس شهرستان آبیک استعلام و مشخص شد، جسد میثم همزمان با شکایت همسرش در حوالی کوه‌های زیاران پیدا شده که بر اثر خفگی جان باخته بود.

بررسی صحنه کشف جسد هم نشان می‌داد او در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش به آنجا منتقل شده است. با بررسی‌های پلیسی، احتمال قتل این مرد توسط همسرش فریبا قوت گرفت و ماموران به تحقیق از او پرداختند که تناقض‌گویی‌هایش در تحقیقات شک پلیس را بیشتر کرد.

با دستور بازپرس جنایی ساوجبلاغ، متهم بازداشت شد و به قتل همسرش با همدستی دخترش اعتراف کرد و گفت: شوهرم وضع مالی خوبی داشت اما هیچ‌وقت برای خانواده خود هزینه نمی‌کرد. همین رفتارش باعث شد من و دخترم با انگیزه تصاحب اموال او، نقشه قتلش را طراحی کنیم. 20 قرص خواب را در داخل آب طالبی ریختیم و به او دادیم. بعد از خوردن آن بیهوش شد. حوالی صبح در حال به هوش آمدن بود که با طناب خفه‌اش کردیم. بعد از قتل، جسد او را داخل پتو پیچیدیم و در صندوق عقب پژو پارس شوهرم گذاشتیم و به کوه‌های سمت زیاران رفتیم و همانجا رها کردیم.

پس از بازسازی صحنه قتل، متهمان روانه زندان شدند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل خفگی زیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی برمفقودی خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل ازجانب شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالاً فرد گم شده به قتل رسیده باشد لذا سریعاً طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص گردید وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جرو بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را ازدست داده است.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094295

دیگر خبرها

  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • اعتراف وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • بی بی سی و اعتراف به جعل سند