Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@17:55:34 GMT

اقامتگاه‌هایی که در سفر به کاشان باید رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۰۵۲۳

اقامتگاه‌هایی که در سفر به کاشان باید رفت

آفتاب‌‌نیوز :

کاشان، با اماکن تاریخی و دیدنی بسیاری که دارد، یکی از مقاصد محبوب مسافران و گردشگران به‌شمار می‌رود و بسیاری هم ترجیح می‌دهند که به جای اقامت در هتل، چند شبی را در یکی از اقامتگاه‌های کاشان بگذرانند. در این مطلب بهترین و زیباترین اقامتگاه‌ها، که قیمت مناسبی هم دارند، و همچنین راهی سریع و آسان برای رزرو هتل معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقامتگاه سنتی فلاحتی کاشان

اگر در سفر می‌خواهید در خانه‌ای قجری اقامت کنید، اقامتگاه سنتی فلاحتی انتخاب شما خواهد بود. این خانه که به بهترین نحو بازسازی شده و دارای حیاط مرکزی و ایوان هم هست، اقامت و سفری منحصر به فرد را برای شما رقم می‌زند. هر اتاق نامی متفاوت دارد، مانند؛ بالاخانه، شاه‌نشین، گوشواره، سرداب، و حوض‌خانه. رستوران و چایخانه سنتی هم برای مهمانان فراهم شده و به اماکن تاریخی و بازار کاشان هم نزدیک هستید.

اقامتگاه سنتی زاویه کاشان

اقامتگاه سنتی زاویه اتاق‌های کمی دارد و برای همین بهترین گزینه برای افرادی است که به‌دنبال اقامتگاهی آرام و راحت در زمان سفر بین هتل‌های کاشان هستند. در این اقامتگاه‌ها اتاق‌هایی تمیز در زیرزمین یا به صورت VIP را می‌توانید رزرو کنید و در حیاط دنج و نقلی آن کمی بنشینید و از هوای خوب لذت ببرید. کافی‌شاپ و خدمات خانه‌داری برخی از امکانات اقامتگاه سنتی زاویه است و با چند دقیقه پیاده‌روی به بازار کاشان دسترسی دارید.

اقامتگاه سنتی خانه مرشدی ۲ (خانه ادیب) کاشان

این اقامتگاه زیبا و تاریخی با بنایی به قدمت ۲۵۰ سال، از مسافران کاشان پذیرایی می‌کند. در حیاط اقامتگاه سنتی خانه مرشدی ۲، حوضی زیبا قرار دارد که در همانجا محلی برای نشستن مهمانان هم در نظر گرفته شده تا اقامتتان را به یادماندنی‌تر کند. اتاق‌های ۱ تا ۳ تخته و سوئیت‌های ۴ نفره را در این اقامتگاه می‌توان رزرو کرد و به امکانات و خدماتی مانند روم سرویس و اینترنت هم دسترسی دارید. اقامتگاه موقعیت مکانی خوبی هم دارد و تا بازار کاشان و مسجد تاریخی آقا بزرگ فاصله چندانی ندارید.

رزرو اقامتگاه‌های سنتی کاشان

برای رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه‌های کاشان کافیست به سایت اسنپ‌تریپ رجوع کنید و مراحل رزرو را در چند دقیقه انجام دهید. برای بسیاری از هتل‌ها در بسیاری از شهر‌ها مانند هتل‌های اصفهان، تخفیف‌های خوبی قرار می‌گیرد تا سفری مقرون به صرفه‌تر را تجربه کنید. نظرات و تجربیات اقامتی مسافران در قسمت «نظرات کاربران» قرار دارد و با فیلتر‌های قیمت و نوع اقامتگاه، اتاق مورد نظرتان را در کمترین زمان رزرو خواهید کرد. علاوه بر آن، با عضویت در خبرنامه به سرعت از کمپین‌ها مطلع می‌شوید و خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی و راهنمایی شما در دسترس است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کاشان اقامتگاه تبلیغات تور گردشگری اقامتگاه سنتی اقامتگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • رزرو هتل در آمستردام
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی