Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان در گفت و گویی رادیویی در مورد دلتنگی برای فوتبال ایران  بیان کرد: برای آدم های فوتبال ایران بله دلتنگ شدم اما برای شرایط فوتبال باید بگویم نه، اینگونه نبود. در دربی خوشبختانه احترام دوطرفه خاصی بین تیم برگزار کننده و بازیکنان تیم‌ها بود و امیدوارم در برخورد با داوران جوان تر چنین رویه ای باشد تا داوران راحت تر کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغانی در خصوص راه اندازی کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران اظهار داشت: یک کمیته تشکیل شد که داود رفعتی، مرادی و ابراهیم شکوری عضو آن بودند. در نهایت دوره آموزشی در دو مقطع برای راه اندازی این سیستم برگزار شد. در مقطعی با آمدن مومنی پروسه VAR دنبال نشد اما الان باید این پروسه با حداکثر سرعت انجام شود چون مطالبات همه هواداران فوتبال است و امیدوارم اجرایی شود.

فغانی بیان کرد: در کل دنیا از VAR استقبال شده است و در یورو ۲۰۲۰ هم کارساز بود و حتی اشتباهاتی هم بود  که در دربی پایتخت این سیستم وارد می شد می توانست به من و تیم داوری ام کمک شود.

داور بین المللی فوتبال درباره کم اعتراض ترین دربی تاریخ با قضاوت او اظهار کرد: هرچه قدر تنش و درگیری کمتر باشد بازی‌های زیباتری را شاهد هستیم ولی در این دیدار متاسفانه تماشاگران نبودند. باید گفت همه درگیری ها از بازیکنان به سکو و بعد فضای مجازی کشیده می شود. این فضای مجازی روی ارکان فوتبال هم فشار می آورد.

فغانی در خصوص بازگتشت به لیگ برتر گفت: من به سهم خود گوشه ای از کار را می گیرم تا بازی ها را در ادامه مسابقات لیگ برتر قضاوت  کنم. تا بعد از اتمام لیگ ایران در کشورم هستم.

در مقدماتی جام جهانی اما چون در یک گروه ایران و در گروه دیگر رقابت های نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، استرالیا قرار دارد من شانسی برای قضاوت ندارم اما امیدوارم به داوران ایرانی در این مسابقات قضاوت برسند. ما در جایی که حضور داریم عملکردمان مورد ارزیابی قرار می گیرد و غیبتم دلیل بر خط خوردن از جام جهانی نیست.

کد خبر 615032 برچسب‌ها داوری فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: داوری فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد

مهناز ذکایی و آتنا لشنی دیدار تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

طرفداری | در چهارچوب رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال آسیای مرکزی (کافا)، امروز تیم ملی تاجیکستان به مصاف ترکمنستان رفت و حریف خود را با نتیجه ۴-۰ شکست داد.

تیم داوری دیدار میزبان مسابقات مقابل ترکمنستان، دو عضو ایرانی در خود می‌دید. مهناز ذکایی به عنوان داور اول و آتنا لشنی به عنوان کمک داور، بازی تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

مهناز ذکایی در اسفند ۱۴۰۲ گزینه حضور در تیم قضاوت دربی پایتخت به عنوان داور VAR بود اما همانند مهسا قربانی، این فرصت را از دست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان