Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه ‌ماهه نخست سال جاری 15 میلیارد و 191 میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری یکی از اقدامات مهم و ارزشمند این نهاد در زمینه جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های مردمی باهدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف با استفاده از پتانسیل و ظرفیت مراکز نیکوکاری است.

مبشری با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری بیشتر در مساجد  تشکیل می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز محوریت مساجد و اداره آن توسط مردم است به‌طوری‌که جمع‌آوری کمک‌ها و توزیع آن توسط خود آن‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 49 مرکز نیکوکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از محل این مراکز در سه‌ماهه نخست سال جاری 15 میلیارد و 191 میلیون تومان کمک‌های مردمی به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌شده است.

مبشری با اشاره به اهداف فعالیت مراکز نیکوکاری گفت: مهم‌ترین هدف فعالیت این مراکز، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و ایجاد بستر مشارکت و حضور مردم و توسعه مشارکت‌های مردمی در این عرصه مهم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمک های مردمی کهگیلویه و بویراحمد مراکز نیکوکاری کمک های مردمی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد