Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@10:23:52 GMT

آماده نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی کشور هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۱۲۰۷

آماده نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی کشور هستیم

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام آمادگی برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی، گفت: در حال حاضر پنج هزار دستگاه تاکسی آماده واگذاری به اتحادیه تاکسی‌رانی و شهرداری است. به گزارش پول نیوز، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام آمادگی برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی، گفت: در حال حاضر پنج هزار دستگاه تاکسی آماده واگذاری به اتحادیه تاکسی‌رانی و شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایکوپرس- فرشاد مقیمی در نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، جانشین رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها، افزود: ایران خودرو با وجود همه مشکلات و مسایل مرتبط با حوزه تولید به واسطه تحریم و کرونا، گام‌های مهم و تاثیرگذاری در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی برداشته و در صورتی که منابع مالی برای ادامه تولید خودروی اقتصادی ناوگان تاکسی رانی تامین شود، این روند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که تولید خودرو‌های ناوگان تاکسی رانی زنجیره تامین خاصی دارند، افزود: تامین تجهیزات خودرو‌های دوگانه سوز براساس سفارش‌گذاری بهره بردار و مشتریان صورت می‌گیرد و این آمادگی در زنجیره تامین و خطوط تولید ایران خودرو وجود دارد تا با افزایش ظرفیت ها، نیاز موجود به ویژه در حوزه تاکسی‌رانی را رفع کند تا امکان ارایه خدمت بهتر و با کیفیت‌تر به مردم فراهم شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات ایران خودرو در شرایط کنونی جنگ اقتصادی و تحریم‌ها، گفت: مرکز تحقیقات ایران خودرو به عنوان مرکزی راهبردی و تاثیر گذار در صنعت خودرو گام‌های مهم و اساسی در راستای خودکفایی و طراحی خودرو‌های جدید و مدرن برداشته است.

اصغر نورالله زاده با اشاره به طراحی و تولید محصول تارا، این اقدام را بیانگر خلاقیت بالای مهندسان ایرانی و استفاده از ظرفیت‌ها و دانش بومی دانست و گفت: صنعت خودروی کشور با تولید تارا به خودباوری برای تولید محصولی در سطح استاندارد‌های جهانی رسیده است.

وی ادامه داد: توسعه قطعه سازی کشور از ثمرات تولید محصول تارا در شرایط دشوار فعلی است و باید از مزیت کیفیت بالای این محصول برای حضور در بازار‌های جهانی استفاده کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به قرارداد نوسازی ۱۳۰هزار دستگاه تاکسی با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، گفت: در راستای اشتغال زایی، نوسازی و بهینه سازی ناوگان تاکسی رانی، این قرارداد منعقد شده که با همکاری خوب ایران خودرو شاهد توسعه ناوگان خواهیم بود.

در این نشست راه‌های تعامل و همکاری برای توسعه حمل و نقل عمومی و تاکسی رانی مورد بررسی قرار گرفت. جانشین ریاست سازمان شهرداری ها، مدیرکل حمل و نقل سازمان شهرداری‌ها و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، پیشنهاد‌هایی در مورد گسترش همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های ایران خودرو برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مطرح کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تاکسی خودرو آماده نوسازی ناوگان تاکسی رانی ایران خودرو صندوق کارآفرینی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ناوگان تاکسی رانی سازمان شهرداری ها حمل و نقل عمومی ایران خودرو برای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • آماده تبادل توانمندی‌های ایران با کشورهای آفریقایی هستیم
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری