Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید عالیشاه هنوز مقابل استقلال در جریان بازی شکست نخورده است

به گزارش طرفداری، امید عالیشاه تنها بازیکن حال حاضر پرسپولیس است که همچنان در دربی طعم شکست را در جریان بازی تجربه نکرده است.

کاپیتان دوم پرسپولیسی‌ها که در دربی حذفی و در غیاب سیدجلال حسینی مسئولیت کاپیتانی تیمش را برعهده داشت، برای نهمین بار در دربی به میدان رفت و باز هم بدون شکست در جریان بازی از میدان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که یک فرصت فوق العاده تک‌به‌تک را هم به سادگی هرچه تمام تر در چند قدمی دروازه استقلال از دست داد که برای بازیکنی با تجربه او بسیار بعید است، در نهایت موفق شد رکورد بی شکستی اش را در جریان بازی در دربی ها حفظ کند.

عالیشاه که بعد از سید جلال حسینی قدیمی‌ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود، در دربی قبل به دلیل مصدومیت غایب بود. شاید اگر کاپیتان دوم پرسپولیس در فصل شانزدهم سرباز نمی‌شد و به تراکتور نمی رفت، تعداد بازی‌های خودش در دربی را دورقمی می کرد.

حالا باید دید عالیشاه شانس این را دارد که با تداوم حفظ بی‌شکستی از رکورد استیلی و جباری بگذرد یا با توجه به این که قراردادش در پایان فصل به پایان رسیده و زمزمه هایی نیز در مورد تمایل نداشتن کادر فنی به ادامه همکاری با او به گوش می رسد، این آخرین دربی او محسوب خواهد شد.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها چه کسی به علی دایی در تیم منتخب قرن رای نداد؟ امشب ساعت 21 از طرفداری / ویدیو 42 سال پیش در چنین روزی؛ وقتی نانت فرانسه ناصر حجازی و حسن روشن را می خواست درس بزرگی که فرهاد مجیدی از گرت ساوتگیت گرفت فابیو کاناوارو: مسی شایسته توپ طلاست؛ بهترین بازیکن ایتالیا؟ دوناروما هوادار ایتالیا، صحنه خطای کیه لینی روی ساکا را تتو کرد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جریان بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد

نراتزوری در فاصله پنج هفته تا پایان سری‌آ قهرمانی خود را با شکست آث میلان مسجل کرد تا پس از فصل 2006/07، یکبار دیگر موفق به تکرار این مهم شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاکنون هیچ تیمی در سری آ نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد، حتی یوونتوس که با ۳۱ قهرمانی پیشتاز است.

تیم اینتر با شکست میلان در دیداری از هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، قهرمانی زودهنگامش در این لیگ را جشن گرفت. آخرین دیدار هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، دربی دلامادونینا بود که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد و اینتر در این بازی مقابل میلان با نتیجه ۲-۱ پیروز و قهرمان شد.

نیمه نخست بازی کاملاً پایاپای بود و هردو تیم ۸ ضربه به سمت چارچوب یکدیگر زدند، اما تیمی که از یکی از ضربات به نتیجه رسید اینترِ صدرنشین بود. ارسالی که روی دروازه میلان آمد در دقیقه ۱۸ با ضربه سر بنژامن پاوار به فرانچسکو آچربی رسید تا همکاری دو مدافع گل افعی‌ها را به ثبت برساند.

نیمه دوم هم با شادی برای اینتری‌ها شروع شد. در دقیقه ۴۹ حرکت عرضی و شوت زمینی مارکوس تورام به قعر دروازه مایک مانیان رفت تا گل دوم برای افعی‌ها ثبت شود. میلان برای ممانعت از قهرمان شدن اینتر در دربی تلاش کرد از شکست فرار کند. در دقیقه ۸۰ فیکایو توموری فاصله را کمتر کرد، اما این تیم توان فرار از شکست را نداشت.

دنزل دامفریس از اینتر و تئو هرناندس و داویده کالابریا از میلان در دقیقه پایانی دربی دلامادونینا از زمین بازی اخراج شدند.

اینتر در نهایت با این برد ۸۶ امتیازی شد تا با فاصله ۱۷ امتیازی نسبت به میلان که ۶۹ امتیاز دارد ۵ هفته مانده به پایان سری آ ایتالیا قهرمانی‌اش را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا به شمار می‌رود که به همین دلیل از فصل آینده دوستاره بر پیراهن اینتری ها نقش خواهد بست. 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد