Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه ما وظیفه‌ای جز خدمت به قشر ضعیف و مستضعف جامعه نداریم، گفت: اقشار ضعیف جامعه پایگاه انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم بودند و هستند و همین‌ها هستند که در مقابل فتنه و فتنه‌گران و دشمنان مبارزه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین زکوی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مازندران و همراهان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان اظهار داشت: کار و نهاد شما کار سخت و جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهادی بزرگ و فساد اقتصادی اخلاقی و سیاسی کاری باید در کار شما صفر باشد.

وی افزود: در مقابله با فشارها، واسطه‌ها استقامت و از خط تیغ تشخیص درست دور نشوید. در مقابل توهین‌ها و پیامدها باید استقامت داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خوشبختانه انتخابات امسال هم یک جهاد بود، جهادی که با چند ماه کار کردن بر کارهای چندین ساله افراد بوده و آنچه که خستگی این جهاد را برطرف میکند دوچیز است، برای خدا کار کردن و راضی بودن از انجام کار در نزد خداوند است.

محمدی لائینی ادامه داد: انسان با نیت خالص برای خدمت خوب احساس سبکی و خلوص دارد و هیچ ناملایماتی نمی‌تواند او را آشفته و محزون کند.

عدالت مردم‌پایه متوازن شکل نگرفته است/ دولت آینده صدای راستین مستضعفین باشدبنیاد مستضعفان به کمک آسیب‌دیدگان کرونا در سیستان و بلوچستان می‌‌رودقرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در خدمت محرومیت‌زدایی/ پروژه آب‌رسانی به روستای مرزی "بالکور" در استان گلستان تکمیل شد

وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبری برنده انتخابات مردم هستند هرکسی انتخاب شود مردم برنده هستند، گفت: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات برای نظام پشتوانه است. انتخاباتی که دشمنان سعی کردند آن را کمرنگ نشان دهند و با تلاش‌های شیطانی و خبیس آنها در فضای مجازی و عینی و حقیقی برای منصرف کردن مردم اما شکست خورد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه حضور نزدیک به 50 درصد کشوری و 61 درصد استان مازندران قابل قبول بود، یادآور شد: ولی آنچه برای ما مهم است حضور همه مردم جای خود اما حضور اقشار مذهبی، مستضعف و ضعیف برای ما پیام و معنی بیشتری دارد.

محمدی لائینی ادامه داد: ما وظیفه‌ای جز خدمت به این قشر ضعیف جامعه نداریم. اقشار ضعیف جامعه پایگاه انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم بودند و هستند و همین‌ها هستند که در مقابل فتنه و فتنه‌گران و دشمنان مبارزه می‌کنند.

وی افزود: نباید کاری کنیم که این قشر با انتخابات قهر کنند و باید به خودمان برگردیم که چرا و چطور شده که این افراد کمتر شرکت می کنند. اقشار ضعیف اگر از ما فاصله بگیرند ما باید به خودمان شک کنیم.

امام جمعه ساری تاکید کرد: باید آسیب‌شناسی کنیم که چرا چنین شد، آسیب شناسی بزرگ همین جاست مسئله دخالت پول، لابی گری نادرست و نابه‌جا برای افراد رد صلاحیت شده تخلف در انتخابات، التکرونیکی کردن انتخابات بدون آمادگی زیر ساخت‌ها و فقط شعار دادن، ناهماهنگی نظارت و اجرا و ضعف در مهارت آموزش همه این‌ها آسیب است.

محمدی لائینی تصریح کرد: ولی آسیب بزرگ آن‌جایی است که توده مردم و قشر مستضعف فاصله بگیرند این برای نظام ما هم از نظر امنیتی هم از نظر وجدانی مذهبی ناگوار است. مردم ما دردمند هستند.

انتهای پیام/686/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مازندران محمدی لائینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است.

وی افزود: جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم نیز از دیگر نکاتی که باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

وی خدمت عام المنفعه به دور از باند و باندبازی و اجرای عدالت را نیز از دیگر انتظاراتی برشمرد که مردم از مسئولان مطالبه دارند.

کد خبر 750304

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد