Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، صدیق جدیدالاسلامی معاون درمان و رئیس هیأت اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان کردستان اظهار کرد: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کردستان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد شمارش آرا بلافاصله پس از پایان زمان رأی‌گیری با حضور نمایندگان هیأت نظارت، هیأت اجرایی و نماینده فرمانداری شهرستان مربوطه آغاز و نتایج نهایی انتخابات توسط هیأت نظارت شهرستان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اسامی منتخبان این دوره در اجرای تبصره ۱ ماده ۲۶ آئین نامه اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی و ماده ۱۲ قانون صورتجلسه ستاد اجرایی صورت گرفته و ترکیب اعضای جدید این نهاد در گروه پزشکی عمومی و تخصصی، دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، علوم آزمایشگاهی و لیسانسیه پروانه‌دار بر اساس آرا در حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران اعلام شده است.

او ادامه داد: در گروه پزشکان وحید یوسفی‌نژاد با ۱۹۵ رأی، بابک قطبی ۱۹۳ رأی، بایزید قادری ۱۳۹ رأی، سیروس همت‌پور ۱۳۱ رأی، عزت‌الله رحیمی ۱۲۵ رأی، حسن معیری ۱۲۳ رأی، شمسی زارع ۱۱۸ رأی، شعله شاه‌غیبی ۱۱۳ رأی، بهزاد احسن ۱۰۱ رأی و شهاب امینی با ۹۹ رأی به عنوان اعضای گروه پزشکی عمومی و تخصصی هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی این دوره انتخاب شدند.

جدیدالاسلامی یادآور شد: در گروه دندانپزشکی نیز شهرام بهمنی با ۹۱ رأی و دکتر افشین شادی با ۷۹ رأی انتخاب شدند.

او عنوان کرد: آرامش راه حق با ۲۲ رأی در گروه علوم آزمایشگاهی برگزیده شده است.

رئیس هیأت اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان کردستان با بیان اینکه در گروه مامایی فریبا ابتکار با ۷۸ رأی انتخاب شد، ادامه داد: محسن حسینی با ۴۰ رأی در گروه کارشناسان پروانه دار معرفی شد.

جدیدالاسلامی تصریح کرد: در گروه داروسازان آرام کرمی با ۳۲ رأی و سوسن عباس پناه با ۳۰ رأی به عنوان منتخبان این دوره از انتخابات معرفی شدند.

گفتنی است؛ نتایج انتخابات حوزه‌های دیگر متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آزمون سراسری هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.

فرهاد در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی تا کنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.

کد خبر 6092819

دیگر خبرها

  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان