Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی جهانگیری در جلسه بررسی دستاوردهای سفر هیأت اقتصادی آذربایجان شرقی به باکو، گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه را از مهم ترین اولویت های استان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به وقایع اخیر در جمهوری آذربایجان و ضرورت مشارکت در بازسازی قره باغ، توسعه روابط با این کشور، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به انتصاب استاندار آذربایجان شرقی به عنوان رئیس ستاد توسعه تجارت با جمهوری آذربایجان از سوی وزیر صمت، اظهار داشت: با توجه به مسئولیت ملی استان باید با حساسیت ویژه و مضاعف برای توسعه و گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری با این کشور تلاش کنیم.
 
جهانگیری با قدردانی از همکاری بسیار خوب سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو برای انجام سفر هیأت اقتصادی استان به این کشور، گفت: آذری ها تمایل بسیار خوبی برای همکاری با ایران و بخصوص استان آذربایجان شرقی دارند که باید از این فرصت، به نحو احسن استفاده کرد.
 
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به توافقات انجام شده با مسئولان جمهوری آذربایجان، نمایشگاه صنعت ساختمان، طراحی، فنی و مهندسی و برق ایران به مسئولیت تبریز در شهر باکو برگزار خواهد شد.
 
جهانگیری ادامه داد: در روزهای آتی، جلسه ای تخصصی با حضور نمایندگان تشکل های صنعت و همچنین اتاق بازرگانی برای بررسی مسائل تخصصی در زمینه برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه برگزار می شود.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه باید به دور از موازی کاری، رفتارهای سنتی و کلیشه ای و با توجه به آخرین استانداردهای نمایشگاهی در جهان برگزار شود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی باکو جمهوری اسلامی ایران جهانگیری علی جهانگیری فنی و مهندسی صنعت ساختمان اتاق بازرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تلاش باکو برای جذب سرمایه خارجی
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان