Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "صفا" فلسطین، شیخ صبری همچنین توقف و پایان بخشیدن  به هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی زا خواستار شده است.

خطیب مسجد الاقصی با بیان این پرسش که "آیا در طول تاریخ فلسطین، کسی از سران فلسطین با نیروهای اشغالگر هماهنگ کرده بوده است"، گفت: چرا هیچ صدایی نمی‌شنویم که مخالف این هماهنگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ صبری با بیان این‌که هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان عامل تمام مشکلات ملت فلسطین بوده است، یادآور شد: باید صداها برای توقف این هماهنگی بالا برود؛ زیرا این امر آسیب‌های زیادی به ملت فلسطین می‌زند.

 وی همچنین با اشاره به این که "باید از فریبکاری سیاسی و نفاق در جامعه فاصله گرفت، افزود: این اقدام تشکیلات خودگردان تأثیرات منفی زیادی بر آرمان فلسطین برجا خواهد گذاشت.

درخواست شیخ صبری از تشکیلات خودگردان فلسطین پس از آن صورت می‌گیرد که این تشکیلات با وجود درخواست احزاب، گروه‌ها و مردم فلسطین برای توقف هماهنگی امنیتی با تل آویو و کنار گذاشتن این سیاست،  همچنان این تصمیم به قوت خود باقی است.
تشکیلات خودگردان با بازداشت‌های سیاسی و جلوگیری از اعتراضات مردمی علیه رژیم صهیونیستی، به هماهنگی امنیتی خود ادامه می‌دهد و ده‌ها فعال مدنی و سیاسی مخالف این سیاست را بازداشت کرده است.

برچسب‌ها تشکیلات خودگردان فلسطین مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی فلسطین تشکیلات خودگردان هماهنگی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین ، احمد وحیدی درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

کد خبر 848360 منبع: شفقنا برچسب‌ها احمد وحیدی ایران و پاکستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو