Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@04:36:02 GMT

نمی توانم برای آغاز ماجراجویی با میلان صبر کنم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۲۰۸۳

نمی توانم برای آغاز ماجراجویی با میلان صبر کنم

اولیویه ژیرو، ستاره تازه وارد میلان، از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها قبل باشگاه میلان و اولیویه ژیرو با یکدیگر به توافق رسیده بودند؛ با این حال نهایتاً امروز بود که انتقال ستاره فرانسوی به روسونری رنگ و بوی رسمی به خود گرفت و مشخص شد که مهاجم سابق باشگاه چلسی در فصل پیش رو با پیراهن شماره 9 میلان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الیویه ژیرو بعد از رسمی شدن انتقال به میلان در توییتر خود به این مسئله واکنش نشان داد و نوشته است: "سلام به هواداران میلان. من نمی‌توانم صبر کنم تا ماجراجویی مهیج خود را با شما آغاز کنم. من از ایوان گازیدیس که مدتهاست او را می شناسم، پائولو مالدینی، فردریک ماسارا و مربی استفانو پیولی برای این استقبال تشکر می کنم.  زنده باد میلان. "

 

 

 

 

گفتنی است اولیویه ژیرو در حالی به میلان پیوست که پیش از این 9 فصل را در لیگ برتر انگلیس تجربه کرد و تا به اینجا در 110 بازی ملی برای فرانسه به میدان رفته است؛ موضوعی که باعث شده حالا مهاجم فرانسوی در اوج پختگی راهی فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان شود و قطعاً هواداران روسونری برای موفقیت در رقابت‌های فصل آینده امید زیادی به درخشش ژیرو خواهند داشت.

نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 نقل و انتقالات اروپا چلسی آث میلان الیویه ژیرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 نقل و انتقالات اروپا چلسی آث میلان الیویه ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت