Web Analytics Made Easy - Statcounter



بایرن مونیخ در اولین بازی خود با هدایت سرمربی جدید، مغلوب تیم کلن شد.

به گزارش تسنیم، در فاصله 27 روز تا آغاز مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا، دو غول محبوب و پُرافتخار این مسابقات امشب (شنبه) در دیدارهایی دوستانه مقابل رقبای خود شکست خوردند.

بایرن‌ مونیخ در نخستین دیدار خود با هدایت یولیان ناگلسمان، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم FC کلن صف‌آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمیندو سیِب و یوشوا زیرکزی در دقایق 6 و 35 برای باواریایی‌ها گلزنی کردند و جان تیلمان در دقیقه 20 و مارک اوث در دقایق 27 و 56، گل‌های کلن را به ثمر رساندند.

بوروسیا دورتموند هم که چهار روز پیش بر تیم گیه‌سن غلبه کرده بود، به مصاف تیم تازه صعود کرده بوخوم رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد. مارکو پاسالیچ در دقیقه 83 تنها گل شاگردان مارکو رُز را وارد دروازه بوخوم کرد.

بایرن مونیخ روز 22 مرداد در دیدار افتتاحیه بوندس‌لیگا، مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ به میدان می‌رود و دورتموند روز 23 مرداد پذیرای آینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند