Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دلیل افزایش بستری‌های کرونایی را تأخیر در مراجعه به مراکز درمانی عنوان کرد و گفت: کووید ۱۹ دو قربانی دیگر گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج ، پرویز یزدان‌پناه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته دو هم استانی به دلیل ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست دادند و هم اکنونقربانیان کرونا به 715 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: هم اکنون 215 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که 104 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند و از مجموع مبتلایان به کووید 19 در 51 هزار و 158 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه ابراز کرد: از 321 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 38 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بوده و همچنین از 113 نمونه رپید تست 18 درصد موارد مثبت و بسیاری در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد هستند.

ذوالفقاری: وزارت علوم برنامه فعالیت دانشگاه‌ها در شرایط کرونایی را ارائه دهد/ بازگشایی مدارس ضروری استپنجمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان آغاز به کار کرد/ مراجعه روزانه 12 هزار نفر به مراکز واکسیناسیونتزریق واکسن کرونا به بیماران خاص و صعب‌العلاج پس از واکسیناسیون سالمندان آغاز می‌شود + جزئیات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست ضمن رعایت کامل محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا ،پرسنل بهداشت و درمان را در این ایام سخت یاری کنند تا از فشار کاری آنها  کاسته شود.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: دلیل افزایش قابل توجه میزان بستری‌ها تأخیر در مراجعه بیماران به مراکز درمانی بوده و شهروندان باید در صورت مشاهده هر گونه علائم شبیه به سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/541/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: سال گذشته تعداد مراجعین به پزشکی قانونی اردبیل با ادعای نزاع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش نشان می دهد. - اخبار استانها -

نگارخوشنویس در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با اشاره به مراجعه 13 هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی اظهار داشت: در سال گذشته 13 هزار و 678 نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی اردبیل مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد سه هزار 592 نفر زن و 10 هزار و 86 نفر مرد بودند، خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی از مراکز به طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با یک هزار و 547 نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با 770 نفر بوده گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش واحد آمار اداره کل تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال 1401 که حدودا 14 هزار نفر بوده است کاهش 8 درصدی را نشان می دهد.

خوشنویس بیان کرد: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج