Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرماندار دلگان گفت: در پی طوفان و بارش‌های فراگیر دیروز برق تعداد زیادی از روستاهاو مرکز شهرستان قطع شده است. - اخبار استانها -

مجتبی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دلگان اظهار داشت: سقوط حدود 100 تیر برق فشار متوسط و ضعیف شرایط ناپایداری را در سطح شهرستان دلگان رقم زده است و برق تعداد زیادی از روستاها و مرکز شهرستان را قطع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو تیم از استان به همراه 7 تیم شرکت برق شهرستان درحال رفع خسارت هستند و پیش‌بینی می‌کنیم تا قبل از غروب آفتاب برق در اکثر مناطق وصل شود.

"مونسون" برای دهمین روز سیستان و بلوچستان را بارانی کردبارش‌های مونسونی به چابهار رسید/ هشدار به تمامی شهروندان، ادارات و ارگان‌هافرماندار دلگان تصریح کرد: در بخش کشاورزی طوفان خسارت گسترده‌ای به نخیلات این شهرستان وارد کرده که کشاورزان آماده می‌شدند تا 20 روز آینده برداشت خود را آغاز کنند.

شجاعی گفت: هنوز برآورد دقیقی از عدد خسارت نداریم چراکه تیم‌های ارزیابی امکان حضور در مناطق و ارزیابی ندارند و دلیل آن شرایط ناپایدار جوی است که محض پایان وآرام شدن شرایط تیم‌های ما مستقر و ارزیابی خواهند داشت.

فرماندار دلگان گفت: ترکیب بارندگی‌ها و  طوفان و همراه گرد و غبار ناشی از تالاب خشکیده جازموریان موجب افزایش بیماران تنفسی و رفتن آنان به مرکز درمانی امام رضا شهرستان شده است.

به گزارش تسنیم براثر بارندگی‌های گسترده  و طوفان مونسونی راه ارتباطی حدود 40 روستای جنوب  سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ شدید و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی بسته است.

انتهای پیام/395

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۲ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط فردی در ارتفاعات کوهستانی شهرستان روانسر روستای شبانکاره محدوده غار کاوات اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه شاهو به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از دسترسی به فرد حادثه دیده و انجام اقدامات اولیه مصدوم به مکان امن منتقل شد.

وی ادامه داد: مصدوم پس از انتقال توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شد.

کد خبر 6088845

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • لیونی: از زمان عملیات طوفان الاقصی اسرائیل در حال سقوط آزاد است
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)